У США польоти Boeing 737 відновляться пізніше через перевірки минулих поколінь лайнера

25 травня 2019, 01:25
Додаткові перевірки можуть тривати кілька місяців

/ Фото: AFP

Повернення в експлуатацію літаків Boeing 737 MAX (триватиме більше часу через необхідність перевірки попередніх моделей лайнерів сімейства 737. Про це повідомила у п'ятницю газета The Wall Street Journal з посиланням на представників американської влади.

За даними видання, Федеральне авіаційне управління США не ставить під сумнів безпеку попередніх поколінь Boeing 737, однак, на думку авіарегулятора, необхідна ретельна перевірка процедур, до яких вдаються їхні пілоти у надзвичайних ситуаціях. Газета підкреслює, що це необхідно для того, щоб упевнитися в повній безпеці експлуатації 737 MAX, польоти яких були перервані після авіакатастроф в Індонезії та Ефіопії. Додаткові перевірки можуть тривати кілька місяців.

Реклама

ЗМІ уточнює, що крім сертифікації оновленого програмного забезпечення, підготовленого корпорацією Boeing, ФАУ має намір наполягти на введенні змін у підготовці пілотів до експлуатації лайнерів. Йдеться про екіпажі літаків всього сімейства 737.

Точна дата повернення Boeing 737 в експлуатацію все ж ще не визначена. Відповідна інформація була озвучена представниками Федерального управління цивільної авіації США в ході неформального брифінгу в штаб-квартирі Міжнародної організації цивільної авіації у Монреалі в четвер.

Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing у березні зменшилася більше ніж на 40 млрд доларів після краху літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.

Реклама

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що й катастрофа в Індонезії.

Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений у момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксовано і у літака Lion Air, що розбився.

Нагадаємо, раніше корпорація Boeing визнала наявність збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Реклама

Авіакатастрофа в Індонезії сталася 29 жовтня 2018 року. Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав у море Яванця через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб. А 10 березня літак цієї ж модифікації впав в Ефіопії, внаслідок чого загинули 157 осіб.

А на початку травня 2019 року в США літак Boeing 737 під час посадки викотився за межі злітно-посадкової смуги і впав у річку. На борту було 136 осіб.