Суд США оштрафував Google і Facebook за порушення правил політичної реклами

19 грудня 2018, 08:35
За даними слідства, компанії з 2013 року не виконували вимогу про збір, зберігання і публікацію інформації про замовників політичної реклами на інтернет-ресурсах

Фото з відкритих джерел

Cуд американського штату Вашингтон наклав на компанії Google і Facebook штраф в розмірі 455 тисяч доларів за порушення правил зберігання інформації про замовників політичної реклами. Про це повідомляє AP.

Як повідомив генпрокурор штату, Боб Фергюсон, за двома судовими позовами, в яких компанії звинувачувалися в недотриманні законів штату про прозорість політичних оголошень, Google повинен виплатити 217 тис., а Facebook – 238 тис. дол.

Реклама

За даними слідства, компанії з 2013 року не виконували вимогу про збір, зберігання і публікацію інформації про замовників політичної реклами на інтернет-ресурсах.

У Генпрокуратурі стверджують, що кандидати на політичні посади та політичні комітети заплатили за розміщення політичної реклами Google 1,5 млн доларів, а Facebook- 5,1 млн.

Позови до компаній були подані після їх відмови надати дані про політичну рекламу на муніципальних виборах 2017 р. запитом газети The Stranger. Держкомісія з розкриття інформації наказала компаніям надати необхідні дані, але вони не змогли зробити це, оскільки не вели відповідні записи.

Реклама

Facebook задоволений рішенням суду, заявила прес-секретар компанії Бет Готьє. У заяві Google наголошується, що компанія дотримувалася законів Вашингтона до червня, коли штат запровадив нові вимоги щодо розкриття інформації. Після цього Google повідомила про припинення розміщення передвиборної реклами в штаті через неможливість слідувати новим правилам.

Раніше видання The Wall Street Journal повідомило, що компанія Facebook розглядала можливість продажу доступу до персональних даних. Така пропозиція містилася в документах для внутрішнього користування, до яких отримали доступ члени британського парламенту.

Також ми писали, що Facebook повідомив про витік фотографій майже семи мільйонів користувачів.