У США виклали пости російської "фабрики тролів"

11 травня 2018, 09:59
"Тролі" створили 80 тисяч одиниць контенту, який побачили 126 млн американців

Фото: gettyimages

У США опубліковані копії постів у Facebook, проплачених російською "фабрикою тролів" і створених з метою вплинути на вибори президента США 2016 року. Їх оприлюднили конгресмени з Демократичної партії Комітету з розвідки Палати представників США, говориться в повідомленні на офіційному сайті комітету.

У січні 2017 року розвідувальне співтовариство дійшло висновку, що Росія втручалась в американські вибори, намагаючись сприяти перемозі Дональда Трампа і програшу Хілларі Клінтон.

Реклама

Під час відкритих слухань в листопаді 2017 року, в яких брали участь представники Facebook, Twitter і Google, член комітету Адам Шифф заявив, що російська кампанія в соціальних мережах була спрямована на розкол в США і розпалювання заворушень.

"Росіяни зробили це, об'єднавши фейкові акаунти, сторінки і спільноти, щоб просувати політизований контент і відео, а також мобілізувати справжніх американців підписувати онлайн-петиції і брати участь в мітингах і протестах", – підкреслив він.

Всього було придбано понад 3,5 тисячі оголошень, які побачили 11,4 мільйонів американців. Крім того, "фабрикою тролів" було створено 470 сторінок у Facebook, які згенерували 80 тисяч одиниць контенту, поширеного серед 126 млн американців.

Реклама

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що колишній співробітник так званого "Агентства інтернет-досліджень", розташованого в історичному районі Санкт-Петербурга Ольгіно, Марат Міндіяров розповів про свою роботу на "фабриці тролів", якою керує наближена до президента РФ особа – Євген Пригожин ("кухар Путіна").

У свою чергу 13 громадянам Росії висунуто звинувачення у справі про російське втручання у вибори президента США, серед них був і "кухар Путіна" Євген Пригожин.

Раніше в Британії заявили, що в червні 2016 року низка акаунтів соціальної мережі Twitter, пов'язаних з армією російських тролів, втручалися в проведення референдуму про Brexit.