У Twitter планують прибрати кнопку "подобається"

30 жовтня 2018, 00:03
Функція "лайк" у формі сердечка була введена 2015 року і замінила попередню кнопку "favourites"

pixabay.com

Сервіс мікроблогів Twitter має намір відмовитися від кнопки Like ( "подобається") у вигляді сердечка.

Про це повідомляє британська The Telegraph з посиланням на засновника Twitter Джека Дорсі.

Реклама

"Twitter планує прибрати можливість "лайкати" твіти в рамках радикальних кроків, спрямованих на поліпшення якості дебатів у соціальній мережі. Засновник Джек Дорсі минулого тижня на одному із заходів Twitter визнав, що він не був фанатом кнопки у вигляді сердечка і що "скоро" від неї позбудуться", – йдеться у повідомленні.

Функція "лайк" у формі сердечка була введена 2015 року і замінила попередню кнопку favourites (вибране), яка була у вигляді зірочки і давала можливість користувачам додавати в закладки записи, щоб прочитати їх пізніше.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

На публікацію The Telegraph вже відреагували в офіційному мікроблозі Twitter. У компанії заявили, що "переосмислюють все, що стосується сервісу, з тим, що стимулювати користувачів до здорового спілкування, і це стосується і кнопки "Like". Водночас повідомляється, що поки дана робота знаходиться на "початковій стадії" і ще рано говорити про будь-які плани.

Раніше повідомлялося, що сервіс мікроблогів Twitter, який нещодавно подвоїв число символів у повідомлення х, вдруге в своїй історії відзвітував про квартальний прибуток. Компанія також повідомила про виручку, що перевищила прогнози, і зростання щомісяця кількості активних користувачів за рахунок продажів відеореклами в Азії і на інших ринках за межами США.

Нагадаємо, в лютому 2018 року стало відомо, що Twitter вперше в історії отримав квартальний прибуток. Так, в четвертому кварталі 2017 року чистий прибуток Twitter, за даними Bloomberg, склала 91,1 млн доларів. Роком раніше в четвертому кварталі сервіс звітував про збитки в 167,1 млн доларів.

Реклама

Також стало відомо, що вступила в силу заборона соціальної мережі Twitter на рекламу криптовалют з метою уникнути оприлюднення потенційного шахрайства або великих втрат інвесторів.