Іржаві "кулі": в Японії сотню швидкісних поїздів можуть списати на брухт через тайфун

20 жовтня 2019, 04:30
Збитки транспортної компанії можуть перевищити 350 млн доларів

Після того як тиждень тому на Японію обрушився тайфун "Хагібіс", внаслідок якого загинули близько 80 осіб, а також серйозно була порушена інфраструктура, з'ясувалося, що більше ста японських швидкісних поїздів можуть піти на металобрухт через те, що депо "сінкансенів" було затоплено потужними зливами і розливами річок.

Компанії-оператору JR ще належить визначити обсяг збитків, але фахівці галузі готуються до гіршого. Конструкції японських швидкісних поїздів є водостійкими, проте це відноситься до звичайних умов їх експлуатації, тоді як 120 поїздів, які перебували в депо в Нагано, пробули практично повністю під водою більше доби.

Реклама

"Якщо вода потрапила всередину обладнання, воно вже не буде працювати", – цитує газета Iomiuri представника однієї з компаній-постачальників комплектуючих для японських швидкісних поїздів.

Професор токійського Університету інженерії Рьо Такагі впевнений, що ремонт цих пошкоджених поїздів недоцільний через занадто великі витрати.

"Простіше і швидше буде побудувати нові склади, ніж намагатися полагодити пошкоджені частини", – вважає він. Середня вартість одного "сінкансена" (їх ще називають "поїздами-кулями" через високу швидкість руху і характерну форму. – Ред.) становить близько близько 3 млн доларів. Таким чином, збитки транспортної компанії можуть перевищити 350 млн доларів.

Реклама

Нагадаємо, новини "Сьогодні" повідомляли про катастрофічні наслідки тайфуну "Хагібіс": принаймні 10 осіб, числяться зниклими безвісти, понад 340 отримали різні травми. Найбільше число загиблих і постраждалих припадає на префектури Фукусіма і Міягі на північному сході головного острова країни Хонсю, а також на префектуру Канагава, яка примикає до Токіо з південного заходу.

Близько ста тисяч приватних будинків і квартир в центральному і північно-східному регіонах як і раніше залишаються без водопостачання.

Відео: Reuters