Власник ресторану жорстко покарав відвідувача за поганий відгук

26 квітня 2016, 04:42
Підприємець напав на будинок клієнта

Фото: iz.com.ua

Негативний відгук про ресторан може призвести до неприємних наслідків. Так, власник одного з шанхайських ресторанів пошкодив двері будинку незадоволеного клієнта: вирвав ручку і порізав оббивку, передає Iz.

Інцидент стався після того, як клієнт залишив на сайті ресторану невтішний коментар про смак локшини і невідповідність фотографій закладу реальності.

Реклама

Власник ввічливо попросив його пом'якшити тон коментаря, так як локшина відповідає всім вимогам і не сподобалася відвідувачу тільки через особисті переваги. Не отримавши бажаного, ресторатор з'ясував адресу незадоволеного клієнта і зігнав злість на його дверях.