Влада Британії вводить додаткові збори за оформлення віз

1 червня 2017, 22:37
За словами представників британського МВС, новий збір повинен знизити навантаження на британських платників податків

Влада Британії вводить додаткові збори за оформлення віз, фото vikitravel.ru, фото vikitravel.ru

Заявникам на британську візу з 1 червня доведеться оплачувати збір в розмірі 5,48 фунта стерлінгів (близько 400 рублів) при зверненні в службу клієнтської підтримки по електронній пошті, повідомляє BBC.

Додатковий збір для тих, хто перебуває за межами Великобританії, з'явиться в результаті того, що британське міністерство внутрішніх справ, також відоме як Хоум-офіс, найняло зовнішнього підрядника – компанію Sitel UK – для надання послуг довідкової служби.

Реклама

На сайті британського МВС вказується, що "для того щоб зв'язатися з нами по електронній пошті, необхідно здійснити оплату за допомогою кредитної або дебетової картки".

За словами представників британського МВС, новий збір повинен знизити навантаження на британських платників податків, оскільки послуги клієнтської підтримки обходилися уряду в значну суму.

Однак захисники прав мігрантів заперечують, що візові збори і без того великі, і нововведення призведе до ще більшого числа відмов у візі.

Реклама

"Чим складніше подати заяву на візу, тим більш імовірними будуть помилки і, як наслідок, повернення заяв. Це лише підвищує витрати і обсяг роботи для Хоум-офісу, у якого і так мало ресурсів", – говорить директор з політики та юридичних справ Об'єднаної ради з питань добробуту іммігрантів Чай Патель.

Вартість британської візи становить від 89 фунтів (близько 6,5 тис. рублів) за піврічну стандартну туристичну візу до 3250 фунтів стерлінгів (близько 240 тис. рублів) за візу, що забезпечує переїзд літнього або ще з якихось причин несамостійного родича в Британію.

За даними Національної статистичної служби Великобританії, за фінрік, що завершився 31 березня 2017 року, було подано близько 3 млн заяв на британську візу.

Реклама

Згідно з угодою з Sitel UK, число мов, на яких здійснювалася підтримка клієнтів, скорочено з 20 до 8, залишені англійська, два варіанти китайської (мандаринська і кантонска), арабська, французька, хінді, російська та іспанська, повідомляє CNBC. Під скорочення потрапили, наприклад, мови панджабі і урду.

У британському МВС зазначають, що 80% всіх телефонних розмов і всього листування здійснюється англійською мовою, і тільки 4% – на тих мовах, які було вирішено скоротити.