Юзери зможуть контролювати надходження у Facebook інформації про них з інших сайтів

21 серпня 2019, 04:48
Користувачам можуть здатися незнайомими певні з наведених у списку додатків або інтернет-ресурсів

Адміністрація Facebook хоче представити функцію, за допомогою якої користувачі зможуть з'ясувати, яка інформацію про них надходить до соцмережі з інших інтернет-ресурсів, а також видалити ці дані. Про це йдеться в заяві, опублікованій у блозі соцмережі.

У Facebook мають намір відкрити для перегляду розділ, де буде наведено список програм і сайтів, які збирають відомості про користувачів і передають їх у Facebook. Зазначені дані в соцмережі застосовують для підбору найбільш підходящих для власника облікового запису рекламних оголошень. Користувачі зможуть не лише переглянути відомості про себе, що надійшли до Facebook, але й видалити дану інформацію з соцмережі чи заблокувати її подальше надходження.

Реклама

У заяві констатується, що користувачам можуть здатися незнайомими певні з наведених у списку додатків або інтернет-ресурсів. Однією з причин цього може бути те, що кілька осіб у родині користуються одним персональним комп'ютером.

В адміністрації соцмережі відзначили, що функція стане доступною спочатку для жителів Ірландії, Південної Кореї та Іспанії. Протягом наступних місяців функцію надаватимуть і для користувачів в інших країнах.

Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних у світі. Згідно з останніми оцінками, її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2,4 млрд користувачів. Як заявляли в компанії, у світі понад 2,7 млрд осіб використовують хоча б раз на місяць один із її сервісів, що включають соцмережі Facebook та Instagram, а також додатки WhatsApp і Messenger.

Реклама

Нагадаємо, що Федеральне управління юстиції Німеччини вимагає у Facebook заплатити 2 млрд євро штрафу за грубе порушення закону про прозорість інтернету – в наданих доповідях компанія занижувала кількість даних про незаконний контент на платформі соцмережі.

Крім того, уповноважений Великої Британії з питань інформації Елізабет Денам оштрафувала Facebook на 500 тис. фунтів стерлінгів (понад 645 тис. доларів) через скандал навколо британської компанії Cambridge Analytica.