Директор російської фабрики прокоментував випуск скандальних дитячих ліжечок у вигляді "Бука"

7 жовтня 2016, 17:13

Підприємець заявив, що не бачить в цьому нічого поганого, але "німецькі танки зі свастикою" робити не хоче

Російська фабрика креативних дитячих меблів CARoBUS широко прославилася в інтернеті, коли виклала на своєму сайті зразок дитячого ліжечка, який дуже нагадує зенітно-ракетний комплекс "Бук", з якого збили малайзійський "Боїнг" MH17 в Україні. Пізніше, після протестів в мережі, назву ліжка було замінено на більш нейтральне – "Захисник".

Реклама

Поява моделі збіглася з виходом звіту Міжнародної слідчої групи, яка розслідувала катастрофу рейсу МН17 на Донбасі влітку 2014 року. У ньому було сказано, що літак, в якому загинули 298 осіб, був збитий російською ракетою системи ППО "Бук", а установку, яка кинула ракету, привезли з Росії, і після краху літака відвезли назад.

Директор російської фабрики креативної дитячих меблів Антон Коппель заявив в інтерв'ю "Радіо Свобода", що не бачить причин не випускати ліжечко у вигляді "Бука" через асоціації з катастрофою літака.

"Ми її зробили, випробували, поставили в серію, людям вона сподобалась, вдала виявилася модель, – зауважив він. – Цю конкретну установку ми не вважаємо символом тероризму".

На питання, невже в природі існують батьки, готові вкласти спати своє дитя в ліжечко у вигляді ракетної установки, Коппель відповів ствердно:

Реклама

"Не можна сказати, що ми спеціалізуємося на військовій тематиці. Ми позиціонуємо себе як меблеве ательє, яке може втілити будь-які побажання замовників. Починали ми з машинок і автобусів, потім з'явилися кораблики, пароплави, літачки тощо. Люди звертаються до нас із замовленнями: хтось хоче в якості ліжечка для дитини космічний корабель, хтось підводний човен. якось раз нам замовили ракетну установку – чому б і ні? Ми не бачимо причини відмовляти. Ми її зробили, випробували, поставили в серію, людям вона сподобалася, вдала виявилася модель. це не єдина військова модель дитячого ліжечка, що випускається фабрикою, – є ще танк, військовий джип, військовий корабель, військовий літак і навіть військовий мотоцикл. Я не скажу, що "воєнки" багато – може бути, це 5 % від усіх замовлень, може, і менше. Але ліжечок-машинок ми зробили вже близько 10 тисяч, а танків і ракетниць – всього кілька десятків".

Коппель заявив, що його не бентежить, що ліжечко зроблена у вигляді зброї:

"Що таке зенітно-ракетний комплекс? Це комплекс протиповітряної оборони, зброя не наступальна, а оборонна, для захисту мирного неба. Цю конкретну установку ми не вважаємо символом тероризму, екстремізму. Нічого подібного, це просто класна військова машина, яка брутально виглядає. А діти завжди люблять грати у війну, бігати з автоматикою, так що ніяких проблем тут я не бачу".

Історія з "буком", що збив пасажирський літак, також, за його словами, не вплинула на рішення випускати цю модель:

"Там все мутно і незрозуміло, хто кого збив, версій безліч. Ми до цього не прив'язуємося, я взагалі аполітична людина, телевізор не дивлюся вже років 10 і нікому не раджу. До того ж, це не точна копія "Бука", це, так би мовити, за мотивами".

В тренді
На Землю несеться 20-тонна ракета: катастрофа загрожує Нью-Йорку та Пекіну – що відомо
Реклама

Коппель, проте, вважає неприйнятним випускати продукцію у вигляді військової техніки "ідеологічних супротивників".

"Ясна річ, ми не будемо робити нічого провокаційного, нічого такого, що самі вважаємо неприйнятним, – якісь німецькі танки зі свастиками. Не будемо робити і зразки американського або британського зброї, техніку наших ідеологічних супротивників. Ну, а ліжечка у вигляді нашої, патріотичної техніки – чому ні, звісно, будемо робити", – резюмував він.

Як відомо, 28 вересня, Міжнародна слідча група (МСГ) представила звіт з розслідування аварії малайзійського "Боїнга-777" рейсом MH17 на Донбасі.

Результати розслідування не остаточні, але вже дають уявлення про те, як було скоєно цей жахливий злочин проти людяності.

Головне з звіту:

  • MH17 був збитий ракетою типу 9М-38 з "Бука", завезеного з Росії;
  • Пуск ракети здійснювався з території, підконтрольній проросійських бойовиків (поле в Первомайському);
  • На наступний день після авіакатастрофи "БУК" повернувся на територію РФ;
  • У злочині підозрюються 100 осіб, їх імена і громадянство не розкривають;
  • Вина Росії в катастрофі поки не доведена;
  • Розслідування продовжено до 2018 року.
Реклама

Нагадаємо, що відразу після аварії "Боїнга" багато російських ЗМІ заявили про те, що бойовики збили над Торезом військово-транспортний літак ЗСУ. Однак, коли з'ясувалося, що це був пасажирський "Боїнг-777", видання РФ різко поспішили видалити свої попередні повідомлення. Далі кремлівська пропаганда поширювала інформацію про те, що біля "Боїнга" були помічені українські винищувачі. А днями в РФ самі ж спростували цю версію, заявивши, що біля лайнера не було помічено ніяких сторонніх об'єктів.

Довідка. Boeing-777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що слідував за курсом Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий в Донецькій області 17 липня 2014 року. На його борту знаходилися 298 осіб, всі вони загинули. З них – 192 підданих Нідерландів (один мав і громадянство США), 44 громадянина Малайзії, серед яких 15 членів екіпажу, 27 громадян Австралії, 12 – Індонезії, 10 – Великобританії (один мав і громадянство ПАР), четверо німців і четверо бельгійців, троє філіппінців, один громадянин Канади і один – Нової Зеландії.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти