Газета Telegraph "поховала" чоловіка королеви Єлизавети

2 серпня 2017, 15:19

Представники Daily Telegraph поки ніяк не прокоментували ситуацію

Британська газета Telegraph помилково повідомила на своєму сайті про смерть 96-річного чоловіка королеви Великої Британії принца Філіпа.

Реклама

Автор видання Guardian Ріаннон Косслетт в своєму мікроблозі в Twitter опублікувала посилання, що веде на матеріал Telegraph про смерть принца. "НЕ ВИПУСКАТИ НЕ ВИПУСКАТИ НЕ ВИПУСКАТИ Принц Філіп, герцог Единбурзький, помер у віці XX років", – говорить заголовок опублікованого посилання.

Примітка під заголовком підкреслює, що новина повинна стати головною. По всій видимості, видання помилково опублікувало заготовлений текст на випадок справжньої смерті члена королівської сім'ї. Однак при відкритті посилання з'являється стаття про останій вихід Філіпа в світ. При введенні відповідного пошукового запиту в Google також видається посилання на матеріал про кончину принца.

Журналістка Guardian іронічно назвала публікацію "королівським провалом".

В тренді
Військовий переворот: радикали з QAnon придумали, як повернути Трампу президентство

Представники Daily Telegraph поки ніяк не прокоментували ситуацію.

Реклама

Раніше повідомлялося, що принц Філіп з осені припинить виконувати офіційні обов'язки, повідомив Букінгемський палац.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти