Американський виробник спортивного продукції Nike Inc. повинен виплатити Євросоюзу 12,5 млн євро за спроби обмежити транскордонний продаж продукції в країнах Європейського економічного простору з 2004 по 2017 рік.
Такий вердикт озвучила Європейська комісія 25 березня. Зокрема, Nike порушила антимонопольне законодавство ЄС, обмеживши продаж брендованої продукції з логотипами таких футбольних команд, як "Барселона", "Манчестер Юнайтед", "Ювентус", "Інтер" і "Рома", а також збірної Франції з футболу.
"Футбольні фанати дуже цінують брендовану продукцію своїх улюблених команд, включаючи футболки і шарфи. Nike перешкоджала продажу таких товарів в інших країнах, що призвело до скорочення вибору і підвищення цін для споживачів", – йдеться в заяві члена Єврокомісії з питань конкуренції Маргрете Вестагер.
За її словами, штраф дозволить рітейлерам і споживачам отримати доступ до "одного з головних переваг єдиного ринку – можливості вибирати серед великого асортименту товарів і шукати найвигідніші пропозиції".
При цьому сума штрафу була знижена, оскільки представники Nike активно співпрацювали в ході перевірки.
Нагадаємо, минулого тижня Єврокомісія оштрафувала компанію Google на 1,5 млрд євро за порушення європейських норм по конкуренції при розміщенні реклами в інтернеті та її виділення при пошуку в мережі.
Крім того, в цьому році Європейська комісія також визнала платіжну систему Mastercard винною в порушенні антимонопольного законодавства, в зв'язку з цим наклала на неї понад 570 млн євро штрафу.
Читайте також:
- Nike в Україні судиться через торговельну марку
- Nike закрила декілька магазинів у ПАР через звинувачення в расизмі
- SEC оштрафувала криптофонд CoinAlpha на 50 000 доларів
- Франція наклала на Google колосальний штраф
- Google заплатив Росії 500 тис. рублів
- Росія погрожує Samsung штрафом в 5 млн рублів: в чому звинувачують компанію