Не тільки тромбоз: у вакцини AstraZeneca може бути ще один побічний ефект

9 квітня, 17:53

Денис Беспалов Денис Беспалов

Було зареєстровано п'ять випадків цього дуже рідкісного захворювання кровоносних судин

Європейське агентство лікарських засобів (EMA), яке днями заявило про зв'язок між вакциною AstraZeneca і тромбозом, повідомило, що досліджує можливий зв'язок між препаратом і випадками рідкісного захворювання кровоносних судин – синдромом капілярного витоку.

Реклама

Про це йдеться в заяві ЕМА.

"Було зареєстровано п'ять випадків цього дуже рідкісного захворювання, яке характеризується витоком рідини з кровоносних судин, що викликає набухання тканин і падіння артеріального тиску", – йдеться в заяві EMA.

Читайте також: ВООЗ вперше допустила зв'язок між AstraZeneca та тромбозом

В тренді
"Венеціанка" оцінила закон про Вищу раду правосуддя: про що йдеться

Як зазначається, поки неясно чи існує причинно-наслідковий зв'язок між вакцинацією AstraZeneca і повідомленнями про це захворювання.

Реклама

Більш докладно про ситуацію, яка склалася навколо цього препарату, читайте в матеріалі Від заперечення до визнання. Як AstraZeneca стала "ворогом номер один".

Відео: Сьогодні

Всі подробиці в спецтемі Вакцинація від коронавірусу

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти