У Нідерландах зафіксували 100 випадків ускладнень після вакцини Pfizer

15 січня, 11:55

Віталій Семченко Віталій Семченко

У людей з'явилися висип і набряки навколо очей

У Нідерландах зафіксували близько 100 випадків появи побічних ефектів після введення COVID-вакцини Pfizer.

Реклама

Про це заявила голова місцевого центру фармацевтичного нагляду Lareb Агнес Кант, передає NOS.

На сьогодні відомо про два випадки важкої алергічної реакції – у людей з'явилися висип і набряки навколо очей. Інші ж скаржилися на біль в місці уколу, загальну втому і головний біль.

Зазначається, що побічні наслідки після вакцинації є природним наслідком, оскільки препарат активує імунну систему.

"Ми розраховували, що на кожні 10 тис. щеплень припадатиме від 20 до 25 повідомлень, так що це відповідає нашим оцінкам. Але нам також повідомляють не про всі побічні ефекти", – сказала Кант.

В тренді
Якщо Навальний помре: США і Німеччина пригрозили Кремлю "наслідками"
Реклама

При цьому через появу випадків алергії Європейське агентство з лікарських засобів рекомендує лікарям стежити за людьми протягом 15 хвилин після ін'єкції.

Нагадаємо, після вакцинації від коронавірусу в Норвегії померли 23 особи.

Раніше аналогічний скандал розгорівся і в Швейцарії, де померла людина похилого віку, якій теж ввели препарат, розроблений Pfizer/BioNTech.

Всі подробиці в спецтемі Вакцинація від коронавірусу

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти