Велика Британія жорстко покарала кремлівських пропагандистів з RT

26 липня 2019, 13:49

Навесні 2018 року російський канал багаторазово порушував правила неупередженої подачі інформації

Російський пропагандистський канал RT, який раніше викрили в упередженості, оштрафували у Великій Британіїна 200 тис. фунтів стерлінгів (більше 6,32 млн грн) з 250 тис. фунтів максимальних.

Реклама

Так британський регулятор ЗМІ Ofcom вирішив покарати кремлівський телеканал за порушення правил телемовлення в Сполученому Королівстві.

Згідно з результатами розслідування, з 17 березня по 26 квітня 2018 року RT сім раз порушив правила неупередженої подачі інформації в телепередачах, що зачіпають теми, які викликають політичні розбіжності, і питання поточної політичної повістки, в тому числі, реакцію уряду Великої Британії на отруєння колишнього полковника ГРУ Сергія Скрипаля та його доньки в Солсбері і сирійський конфлікт.

На цьому тлі в Ofcom висловили стурбованість занадто частим порушенням правил за відносно короткий період часу. Рішення вступить в силу після того, як суд розгляне апеляцію RT. Це буде ближче до кінця року.

В тренді
Військовий переворот: радикали з QAnon придумали, як повернути Трампу президентство

Нагадаємо, в минулому році два оператора кабельного телебачення в США - Spectrum і ComCast Chicago – виключили RT зі своїх мереж мовлення.

Реклама

Крім того, минулої весни компанія-провайдер MHZ Networks, яка транслювала російський канал RT у Вашингтоні, прибрала його з мережі мовлення

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти