Криза змусила росіян перейти на дешеві товари

30 грудня 2015, 10:43

Майже половина громадян РФ йде в магазини тільки за акційними товарами

Три чверті покупців в російських магазинах вибирають покупки, виходячи в першу чергу з ціни. Це випливає з дослідження Sberbank CIB.

Реклама

Згідно з дослідженням, ще майже половина росіян приходить в магазини тільки за товарами, на які є знижки.

Незважаючи на відновилося падіння курсу рубля, росіяни не почали скуповувати продукти і непродовольчі товари "про запас", відзначають аналітики Sberbank CIB. На відміну від грудня минулого року росіяни не намагаються врятувати рублеві заощадження від девальвації в магазинах: вони скорочують витрати навіть у період передноворічних розпродажів.

Проведене Sberbank CIB дослідження "Споживчий індекс Іванова" показало, що частка росіян, які перейшли на дешевші товари, досягла рекордних 70%, стверджують автори. Для небувало високого числа покупців головним критерієм при виборі товарів стала низька ціна.

"Чутливість до рівня цін досягла абсолютного максимуму в 75%, і покупці прагнуть вибирати більш вигідну пропозицію. Якщо в 2014 році в цих цілях вони відвідували магазини 2,3 торгових мереж, то в цьому році число мереж збільшилася до 2,6", – наголошується в звіті.

В тренді
Не минуло й року. ВООЗ визнала, що коронавірус передається повітряно-крапельним шляхом
Реклама

Аналітики особливо відзначили, що покупці стали частіше заходити в магазини великих торгових мереж ("Ашан", "Лента", "Магніт" і так далі) в пошуках товарів, що продаються в рамках рекламних акцій. Майже половина клієнтів (44%) зараз приходить в магазини виключно за такими товарами.

Нагадаємо, раніше російський мільярдер Усманов передрік, що наступний рік для Росії буде ще більш складним.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти