Мексиканці розгорнули кампанію в соціальних мережах із закликом відмовитися від вживання товарів, що мають відношення до США.
Це стало відповіддю на дії президента США Дональда Трампа, який став відомим своєю антимексиканською риторикою ще в період передвиборної кампанії. Відразу після вступу на посаду він віддав розпорядження про початок будівництва стіни на кордоні з Мексикою. Трамп вимагає, щоб Мехіко оплатило її будівництво, але президент Мексики категорично відмовився це робити. В результаті планувалася на 31 січня зустріч Трампа і Енріке Пеньї Ньєто була скасована.
Початок акції було покладено запуском хештега #AdiosStarbucks ( "Прощай, "Старбакс"), пізніше до нього додалися інші назви американських компаній – Walmart, McDonalds, Ford, KFC, Costco і Home Depot, і ряду інших.
Ініціатори кампанії закликають мексиканців переходити на споживання товарів вітчизняного виробництва. При цьому скептично налаштовані користувачі соціальних мереж справедливо відзначають, що значна частина з перерахованих марок має до США дуже опосередкований стосунок, так як фактично працює на території Мексики через національні компанії і з використанням місцевих інгредієнтів. Той же McDonalds для приготування гамбургерів бере м'ясо мексиканського походження.
До того ж жителям Мексики буде найчастіше досить складно визначити походження і деяких традиційних товарів, які вони вважають апріорі мексиканськими, але насправді вони зроблені в США. Наприклад, один з найпопулярніших безалкогольних напоїв Мексики Clamato, зроблений на основі томатного соку і продається буквально на кожному розі, насправді виробляється в Техасі.
Читайте також:
- Палестина заявила про отримання траншу Обами
- Трамп знайшов спосіб фінансування будівництва стіни на кордоні з Мексикою
- Трамп заблокував схвалений Обамою транш у 221 млн доларів для Палестини
- Глава прикордонної служби США покинув свою посаду
- Закрити кордон і побудувати стіну: значущі рішення першого тижня президентства Дональда Трампа
- Трамп-молодший проповз по Білому дому