Останні хвилини польоту літака А320, що розбився у французьких Альпах, детально описані на розшифровці запису "чорних скриньок", опублікованій у виданні Paris Match.
За стенограмою, переклад якої наводить "Європейська правда", видно, що перший сигнал тривоги пролунав через 5 хвилин після того, як капітан екіпажу покинув кабіну. Система дала звукове та візуальне попередження "Занадто швидке зниження". За хвилину до цього Любіца викликав диспетчер, але відповіді не отримав.
З розшифровки "чорних ящиків" також зрозуміло, що капітан спочатку не припускав, що двері в кабіну були замкнені навмисно. Він звертався до Любіца зі словами: "Це я!" Тільки після того, як капітан переконався, що Любіц не реагує, він спробував силою відкрити двері. Але на це залишалося дуже мало часу. Через 8 хвилин літак врізався в гірський масив.
Розшифровка запису "чорних скриньок"
10:00
Літак злітає.
10:10
Капітан – Любіцу: "У мене не було часу, щоб сходити в туалет перед зльотом".
Любіц: "Ідіть, якщо хочете".
10:27
Літак досяг крейсерської висоти в 38000 футів (11500 м).
Командир просить Любіца переконатися, що літак рухається в режимі автопілота. Любіц відповідає. Він повторює капітану: "Ви можете йти. Можете йти".
10:28
Чутні звуки, як капітан знімає ремінь безпеки; звук дверей. Капітан – Любіцу: "Залишаю все під твоїм контролем".
Любіц: "Сподіваюся".
10:30
Любіц один в салоні. Він блокує броньовані двері кабіни за допомогою кнопки "LOCK" – так, що її стало неможливо відкрити ззовні. Чутні звуки, що свідчать про перепрограмування автопілота, щоб прискорити темпи зниження з 38000 футів (11500 метрів) до 100 футів (30 метрів) за лічені хвилини.
10:33
Починається зниження, літак втрачає 3000 футів (900 м) за хвилину. Диспетчер кілька разів намагається зв'язатися з пілотом по радіо. Любіц не відповідає.
Капітан намагається відкрити двері кабіни, стукає: "Це я!" Його видно на камері в кабіні. Любіц бачить його на екрані, але не реагує. Капітан дістає кисневий балон або вогнегасник, щоб відкрити двері. Реакції немає.
Капітан: "Заради бога, відкрий двері!"
10:34
Перший сигнал тривоги, звуковий і візуальний "Занадто швидке зниження".
Ніякої реакції з боку Любіца.
Через двері кабіни чутні перші ознаки паніки пасажирів.
10:35
Капітан судна просить знайти монтировку, яка захована в задній частині (повітряного судна?). Звучать більш потужні удари у двері. Чути удари металевим предметом.
Судячи по звуках, які присутні на записи, капітан намагається виламати двері за допомогою монтування.
10:37
Звучить друге звукове попередження – звуковий і візуальний сигнал "зближення із землею, набирайте висоту". Любіц не реагує.
Капітан: "Відкрий ці чортові двері!"
10:38
Незважаючи на фоновий шум, на записі можна чітко ідентифікувати дихання Любіца, оскільки він надів кисневу маску. Дихання – спокійне.
Висота – 13 000 футів (4000 метрів).
10:40
Чути гучний шум ззовні. У цей час у кабіні пілота звучить гучний вигук; Airbus чіпляє гору правим крилом.
Сигнал тривоги, крики пасажирів.
10:41
Літак врізається в гірський масив на висоті 5000 футів (1500 метрів) на швидкості 800 км/год.
Нагадаємо, Airbus A320 бюджетної авіакомпанії Germanwings, який слідував з Барселони в Дюссельдорф, розбився у важкодоступному районі Альп на південному сході Франції. У катастрофі, за останніми даними, загинули 150 осіб.
На місці падіння також знайшли фрагменти мобільного телефону, в пам'яті якого зберігся відеозапис останніх секунд польоту лайнера.
Читайте також:
- Один з пасажирів зняв на відео останні секунди польоту Airbus A320
- Операція з евакуації тіл загиблих унаслідок авіакатастрофи у Франції завершена
- Аварії Airbus в Альпах можна було уникнути: компанія не впровадила нову технологію
- Пілот-камікадзе: Що відбувалося в кабіні літака Airbus A320
- Канадський Airbus A320 врізався в антену аеропорту під час жорсткої посадки
- Пілот, який згубив 149 пасажирів Airbus-320, лікувався від схильності до суїциду