Російський Ту-154, який розбився, навіть не падав – розслідування

14 березня 2017, 08:22

Літак зазнав аварії "в контрольованому польоті", вирішили фахівці

Військовий літак Ту-154, який зазнав катастрофи в Чорному морі біля Сочі в грудні 2016 року, сів на воду "в контрольованому польоті під управлінням командира екіпажу", повідомляє Коммерсант.

Реклама

Після завершення технічної частини розслідування катастрофи Ту-154 фахівці зробили висновок, що він взагалі не падав, а сів на воду в контрольованому польоті під управлінням командира екіпажу Романа Волкова.

Причину такої дивної поведінки льотчика зараз досліджують. У Міноборони РФ вивчають медкарти загиблого пілота і результати проходження ним психологічних тестів, опитують інструкторів, які вчили майора літати, а також з'ясовують, чи правильно був організований відпочинок екіпажу перед рейсом.

Видання з посиланням на близьке до військово-технічної комісії джерело зазначає, що літак, як показало 3D-моделювання, злетів у абсолютно штатному режимі.

Після зльоту екіпаж "теж не вчинив жодної з традиційних в подібних випадках помилок – машина не виходила на закритичні кути атаки, не втрачала швидкість, не потрапляла в штопор і взагалі не падала". Приблизно через хвилину після відриву від землі літак набрав висоту близько 250 метрів і швидкість порядку 360-370 кілометрів на годину, а відразу після цього на борту стала "стрімко розвиватися нештатна ситуація".

Реклама

"Проявлялася вона в тому, що керуючий пілот – командир екіпажу Роман Волков, який повинен був далі набирати висоту, – фактично перевів машину в режим посадки.

В тренді
В Ізраїлі обрушилася трибуна синагоги – понад 160 постраждалих та двоє загиблих (оновлено)
В тренді
Ліквідація бойовиків і знищення штабу ХАМАС – Ізраїль завдає удару по сектору Газа (відео)
Фото: REUTERS/Mohammed Salem
В тренді
Ракетні обстріли, протести в Європі та евакуація українців – головне про конфлікт в секторі Газа

Ту-154, як показало моделювання, протягом десяти секунд – до самого зіткнення з водою – знижувався в так званому контрольованому польоті під управлінням льотчика", – зазначає видання.

Причинами таких дій, за інформацією експертів газети, могла стати "дезорієнтація пілота в просторі". Крім цього, вплинути на трагедію, могли "втома екіпажу і емоційна напруженість льотчиків".

Нагадаємо, Ту-154 розбився біля Сочі над Чорним морем 25 грудня. На його борту перебувало 92 особи, з них – 86 пасажирів. Всі вони загинули.

Експерти виключили терористичну версію катастрофи і називали можливою причиною аварії помилку екіпажу.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти