Російські телеканали знову осоромилися

10 березня 2016, 11:29

У "прямих ефірах" одночасно показали одного і того ж експерта

Російські ЗМІ застали на черговому ляпі – канали НТВ і "Перший канал" під час ток-шоу, які йдуть в один час, показали тих самих гостей передачі.

Реклама

29 лютого о 13:55 на "Першому каналі" транслювалося ток-шоу "Час покаже". У ньому гості обговорювали брутальну ДТП, яку влаштував актор Валерій Ніколаєв, відомий виконанням головної ролі в серіалі "День народження Буржуя".

На НТВ, в свою чергу, о 13:50 показали передачу "Місце зустрічі" на тему перемир'я в Сирії. Примітно, що обидві передачі канали позиціонували як прямий ефір, пише Lenta.ru.

Під час програми "Час покаже" на 13-й хвилині продюсер через навушник повідомив ведучому Петру Толстому про те, що депутат Держдуми Михайло Старшинов, який присутній в його студії, обговорює тему конфлікту в Сирії в "прямому ефірі" іншого телеканалу. Примітно, що на обох відео політик був одягнений однаково.

Ведучий не знехтував можливістю "потролити" депутата.

Реклама

"Вам, як фахівцю з Сирії, а я знаю, ви зараз багато говорите про Сирію, я хочу дати можливість висловитися в прямому ефірі по животрепетних проблем. Просто на іншому каналі якраз ви зараз говорите про це", – сказав Толстой.

В тренді
"Міни" лягають дедалі ближче: ще одна людина з оточення Путіна захворіла на COVID-19

Старшинов був не єдиним експертом, який "засвітився" одночасно в двох ефірах. Так, на НТВ і "Першому каналі" в один час транслювали випуск з президент Інституту регіональних проектів і законодавства Борисом Надєждіним, науковим співробітником Інституту США і Канади РАН Геворгом Мірзаянов і американським журналістом Майклом Бомом.

Згодом депутат від партії "Справедлива Росія" Михайло Старшинов пояснив одночасна поява в двох ефірах різницею в часових поясах.

"Наскільки я розумію, ефіри йдуть на різні часові пояси, і що з них вважати прямим? Багато телевізійних передач пишуть прямий ефір, хоча справедливості заради треба сказати, що цей прямий ефір йде тільки на Далекий Схід, а в нашому часовому поясі – можна назвати прямим ефіром те, що показують у нас, що вже шість годин тому чи чотири показали на Далекому Сході? "- цитує РСН слова політика.

Як повідомлялося раніше, нещодавно кремлівські ЗМІ запустили "фейк" про претензії України через напад Батия. Примітно, що "сенсацію" опублікували двічі за півроку.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти