Слідчий комітет Росії допускає три головні версії катастрофи літака Sukhoi Superjet 100 в московському аеропорту "Шереметьєво" напередодні, у тому числі і брак кваліфікації у пілотів, диспетчерів і техніків.
"Слідством розглядаються різні версії події, серед яких недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна; несприятливі метеоумови", – заявили 6 травня у прес-службі СКР.
Нагадаємо, що напередодні лайнер авіакомпанії "Аерофлот", який виконував рейс Москва – Мурманськ, через 40 хвилин після вильоту повернувся і здійснив аварійну посадку, під час якої загорівся.
За попередніми даними, з 78 осіб, які перебували на борту, 41 людина загинула під час пожежі. Ще багато хто постраждав – у них опіки дихальних шляхів, отруєння димом, забиті місця й опіки тіла.
Наразі обидва "чорні ящики" аварійного літака знайдені і передані фахівцям Міждержавного авіаційного комітету для розшифрування.
Відкрито кримінальну справу за фактом порушення правил безпеки руху й експлуатації повітряного транспорту, що спричинило смерть двох або більше осіб.
Після трагедії в Мурманської області оголосили триденну жалобу.
Читайте також:
- Командир літака, що згорів у "Шереметьєво", відновив хронологію катастрофи
- Бортпровідниця про катастрофу в "Шереметьєво": Всередині літака вогню не було
- Опубліковано моторошне відео з салону палаючого в "Шереметьєво" літака
- "За свої гроші люди придбали собі смерть": у Росії зажадали відмовитися від "суперджетів"