Sewol продовжує забирати життя

7 травня 2014, 07:40

Ірина Ковальчук Ірина Ковальчук

Помер водолаз, який шукав на 25-метровій глибині тіла пасажирів

У Південній Кореї пройшли жалобні заходи за 302 жертвами аварії порома Sewol, що затонув 16 квітня, коли судном керував третій помічник капітана. До вівторка було виявлено 262 тіла загиблих, але ще 40 осіб – переважно школярі, які вирушили в той фатальний день на екскурсію – вважалися зниклими безвісти. Є також жертви серед рятувальників, які намагаються дістати тіла пасажирів, котрі знаходяться всередині порома, що лежить на 25-метровій глибині. Як повідомляє Бі-бі-сі, під час занурення під воду 53-річний водолаз на прізвище Лі знепритомнів. Його підняли на поверхню, доставили в лікарню, проте лікарі не змогли врятувати його життя. Лі був ветераном компанії Undine Marine Industries, яка спеціалізується у сфері рятувальних та підйомних морських робіт, а це занурення на пором Sewol було його першим.

Реклама

Працювати корейцям у Жовтому морі справді дуже складно, оскільки зараз там встановилася погана погода, а пором перекинувся і затонув у районі сильної течії. Усередині корпуса їм доводиться пробиратися по лабіринтах коридорів, ухиляючись від плаваючих уламків та сміття. Водолази намагаються дістатися до трьох останніх замкнених кают поруч з баром на третій палубі порома. Робота всередині приміщень також ускладнена. "Уявіть собі кімнату, яка перекинулася. Все навколо плаває, важко зрозуміти, де можуть перебувати загиблі", – розповів корейським журналістам один із рятувальників.

У трагічний рейс – з рекордним перевантаженням

Через критику, що обрушилася на прем'єр-міністра Південної Кореї Чон Хон Вон після корабельної аварії, він змушений був піти у відставку. Вже наступного дня після трагедії Вон зустрівся з батьками загиблих дітей. Його освистали, хтось кинув у нього пляшку. Корейці впевнені, що можна було б врятувати більше людей, якби рятувальні служби працювали злагоджено.

В тренді
НАТО перехопило над Балтією російські винищувачі і бомбардувальники

Слідство продовжує розглядати кілька версій трагедії, в тому числі перевантаження. Пором був розрахований на перевезення 2437 т вантажу, у 2012 році його перебудували (вантажні відсіки скоротили і виділили більше місця для пасажирських кают), і він міг приймати тільки 987 т. У трагічний рейс Sewol прийняв 3963 т вантажів, тобто в чотири рази більше.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти