Facebook здав "фабрику ботів" з Росії

7 вересня 2017 9:01

У компанії підозрюють, що фейкові акаунти використовувалися в рамках втручання РФ в президентські вибори

Керівництво соціальної мережі Facebook з'ясувало, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, імовірно пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі на десятки тисяч доларів. Facebook поділився своїми висновками з владою США, які розслідують можливе втручання Росії в президентські У компанії підозрюють, що фейкові акаунти використовувалися в рамках втручання РФ в президентські вибори в цій країні, пише BBC.

Реклама

"Виникає питання: чи існує зв'язок між спробами Росії [вплинути на американські вибори] і оголошеннями, купленими на Facebook. Це серйозні претензії, і ми аналізували цілу низку дій на нашій платформі, щоб зрозуміти, що сталося", – зазначив голова служби безпеки соцмережі Алекс Стеймос.

За його даними, в результаті аналізу операцій з придбання рекламних площ з'ясувалося, що з червня 2015 по травень 2017 року біля 100 тисяч доларів було витрачено на приблизно три тисячі оголошень, пов'язаних з 470 фейковими акаунтами і сторінками.

"Наші аналітики вважають, що ці облікові записи та сторінки пов'язані один з одним і управлялися з Росії", – зазначає Стеймос.

У повідомленні наголошується, що в переважній більшості оголошень не було конкретних відсилань до президентських виборів або беруть участь в перегонах кандидатів. В повідомленнях порушувалися такі теми, як дозвіл на носіння зброї і побоювання з приводу імміграційної політики, а також права ЛГБТК і расова дискримінація.

Реклама

"Є всі підстави вважати, що деякі акаунти безпосередньо пов'язані з фабрикою тролів в Санкт-Петербурзі, яка сама себе називає Агентством з вивчення інтернету, однак у нас немає можливості незалежно це підтвердити", – цитує Washington Post одного з керівників Facebook.

Не пропусти!
Україні на Євро дали другий шанс: наші гравці думали, що поляки заб'ють третій гол Швеції

Оскільки подібні дії порушують правила соцмережі, всі виявлені фейкові облікові записи були заблоковані. При цьому Facebook відмовився оприлюднити зміст реклами та дані користувачів, які її розміщували, пославшись на власну політику про нерозголошення інформації, а також на федеральний закон США.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Експерти зазначають, що 100 тисяч доларів – невелика сума в масштабах вартості всієї кампанії, однак той факт, що деякі російські структури взялися за поширення політичних сигналів, наводить, на їхню думку, на думку, що їх консультував хтось в Сполучених Штатах. У Демократичній партії вже давно задаються цим же питанням, нагадує Washington Post.

Нагадаємо, ще в січні цього року спецслужби США стверджували, що Росія допомогла Трампу перемогти на виборах, зокрема, шляхом поширення в соціальних мережах неправдивої інформації з метою вплинути на громадську думку. Росія послідовно заперечує факт втручання в американські вибори.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти