ГРУ Росії в 2014 році організувало кампанію з дискредитації Майдану – The Washington Post

26 грудня 2017, 17:25

Всього відомством було створено понад 30 "українських" груп в соціальних мережах

У 2014 році Головне розвідувальне управління Росії (ГРУ) запустило в Україні кампанію з дискредитації нової влади. У пропагандистських цілях в соціальних мережах Facebook і VK було створено велику кількість фейкових акаунтів – крок, на який Москва піде через два роки в ході американських виборів.

Реклама

Про це повідомляє американське видання The Washington Post з посиланням на секретний звіт російського відомства, наявний в його розпорядженні.

Метою кампанії став вплив на ключових осіб, що приймають рішення, і на широку громадськість, проклавши тим самим шлях до виправдання дій російських військових, які 27 лютого в формі без розпізнавальних знаків захопили будівлю кримського парламенту.

"Персонажі повинні були представляти простих людей зі всієї України, які розчарувалися в протестах опозиції на центральній площі Києва, яка називається Майданом", – пише The Washington Post.

Зокрема, увечері 22 лютого 2014 року було створено аккаунт від імені якогось Івана Галіцина, який описував ситуацію в Києві як "повернення фашистів через 70 років після Другої світової війни". Пізніше Галіцин коментував і інші матеріали в англомовних виданнях. Цей обліковий запис, як пише газета, був створений співробітниками ГРУ. У ньому використовували фотографію Костянтина Ярошенка, який відбуває покарання в американській в'язниці за контрабанду наркотиків.

Реклама

Всього, за даними газети, ГРУ створило більше 30 українських гуртів в соціальних мережах. Зокрема, після захоплення будівлі кримського парламенту ГРУ створило чотири групи, щоб спонукати жителів Криму виступити за відділення від України.

В тренді
Колишнього можна здати в армію. У РФ військкомат епічно привітав з 8 Березня (відео)

"Використовуючи наші акаунти в Фейсбуці, ми поширили коментарі, що інформують населення Кримського півострова про загрозу з боку нацистських організацій", – цитує The Washington Post звіт ГРУ.

Щоб розкрутити групи, ГРУ використовувало рекламні пости в Facebook. У звіті сказано, що тільки 27 лютого групи отримали 200 тисяч переглядів.

На думку журналістів The Washington Post, вплив інформаційної діяльності ГРУ на розвиток ситуації в Україні "оцінити важко". У той же час самі автори звіту вказують, що "переважна більшість користувачів соціальних мереж погодилося з опублікованими аргументами і підтримало позицію авторів".

Нагадаємо, міністр фінансів США Стівен Мнучін вважає, що навіть якщо Росія і втручалася в американські президентські вибори, то на їх результати вона ніяк не вплинула.

Реклама

Раніше ми писали про те, що британська розвідка вважає Росію головною загрозою міжнародній безпеці.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти