Після катастрофи в Ефіопії Boeing встановить на своїх літаках Max сигналізацію про несправності

22 березня 2019, 04:13

Впровадження системи стало необхідним через особливості конструкції нового Boeing

Boeing ухвалила рішення про те, що сигналізація про несправності датчиків системи MCAS буде встановлюватися на всіх лайнерах сімейства 737 Max в обов'язковому порядку.

Реклама

Саме несправність датчиків системи могла стати причиною аварій літаків даної моделі в Індонезії та Ефіопії. Раніше сигналізація про несправності датчиків встановлювалася на літаках за бажанням замовника як додаткова опція за окрему плату.

Впровадження системи MCAS стало необхідним через особливості конструкції нового Boeing.

737 Max отримав нові двигуни, які опинилися трохи більшого діаметру та більшої потужності, ніж на попереднику 737-800 NG. Їх довелося винести вперед і трохи підняти, що змінило поведінку літака у повітрі, і у нього з'явилася тенденція до "кабрування" – він став ніби трошки "задирати носа".

Така поведінка літака у повітрі треба було якось виправляти, тому що неконтрольоване кабрування може призвести до втрати швидкості, а це загрожує падінням, і пілотам потрібно злегка опускати ніс лайнера.

Реклама

Boeing розраховує до понеділка наступного тижня оновити ПЗ, яке використовується на 737 Max, що запобігає кабруванню, а Федеральне управління цивільної авіації планує знову сертифікувати літак, а також провести перепідготовку пілотів у квітні-травні.

Прокурори Мін'юсту США видали кілька повісток в межах розслідування з сертифікації Федеральним управлінням лайнерів Boeing-737 Max. Слідчі вивчають, яким чином компанія сертифікувала літак, і дані про дану процедуру. Телеканал уточнює, що розслідування ведуть відділення ФБР у Сіетлі і кримінальний відділ Мін'юсту у Вашингтоні. Про намір заслухати представників виробника і FAA вже заявили в американському сенаті.

Нагадаємо, понад 300 пасажирських літаків Boeing 737 MAX 8 і MAX 9 в усьому світу були виведені з експлуатації після двох авіакатастроф, які сталися протягом останніх п'яти місяців.

Авіакатастрофи відбулися в Ефіопії і Індонезії, в результаті яких загинули майже 350 осіб.

В тренді
Образилися на правду. РФ після провалу своїх шпигунів помстилася Чехії висиланням 20 дипломатів

Причини обох аварій все ще розслідуються. Один з головних питань, яке на сьогодні залишається без відповіді – чи була причина краху в програмному забезпеченні літаків.

Реклама

Читайте також: Проблеми з керуванням: про що сказав пілот Boeing перед катастрофою в Ефіопії

Раніше повідомлялося, що президент США Дональд Трамп наказав заборонити польоти Boeing 737 MAX 8 і MAX 9.

До того ж, ми писали про позицію України з даного питання: Державна авіаційна служба обмежила використання авіалайнерів у країні. Водночас кінцеву дату заборони у відомстві не повідомили.

До того ж, раніше Європейське агентство авіаційної безпеки вирішило призупинити польоти 737-8 MAX і 737-9 MAX над усіма 28 країнами-членами ЄС до з'ясування причин авіакатастрофи в Ефіопії.

Також повідомлялося, що після авіакатастрофи в Ефіопії ринкова капіталізація компанії Boeing впала на 26,6 млрд доларів – з 238,7 до 212,1 млрд.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти