Рідкісна "побочка": у американця після вакцини від COVID-19 стала злазити шкіра (фото)

31 березня, 11:57

Юлія Ляхова Юлія Ляхова

Яскраво-червоний висип з'явився через чотири дні після вакцинації

У США у 74-річного чоловіка через чотири дні після вакцинації американськимщепленням Johnson & Johnson на більшій частині тіла почала злазити шкіра і з'явився яскраво-червоний висип.

Реклама

Про це пише Daily Mail.

Лікарі з'ясували, що стан шкіри дійсно був надзвичайно рідкісним побічним ефектом вакцини.

Але пляма, як правило, являє собою нешкідливу відповідь імунної системи на укол, який зникає протягом тижня. Чоловік зміг повернутися додому після п'яти днів в лікарні, коли одужав.

В тренді
1000 доларів за підробку: замість COVID-вакцини Pfizer продають препарат від зморшок
Реклама

Такі реакції також були виявлені у людей, які отримали вакцину проти правця, вітряної віспи та вакцину MMR (кір, епідемічний паротит, краснуха).

Дерматологи та алергологи називають побічний ефект сповільненою шкірною гіперчутливістю.

Також ми писали, які перші "побочки" проявилися у медиків в Україні після щеплення від COVID-19.

Нагадаємо, медики відмовляються від вакцинації в Україні не через якість препарату. Багато з них вже перехворіли і мають високий рівень антитіл, при якому вакцинація не рекомендується.

Всі подробиці в спецтемі Вакцинація від коронавірусу

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти