У столиці США прибрали з мережі мовлення канал Russia Today

30 березня 2018, 12:29

Можливо, канал зможе відновити своє мовлення на іншій платформі

Компанія-провайдер MHZ Networks, яка транслювала російський канал RT в Вашингтоні, прибрала його з мережі мовлення.

Реклама

Про це повідомила головний редактор RT Маргарита Симоньян на своїй сторінці в Facebook.

"Компанія-провайдер, яка транслювала наш ефір у Вашингтоні, викинула нас із мережі мовлення. Через наш статус" іноагента ", Як казав екс-спікер Держдепу, "ласкаво просимо на вправи з транспарентності й демократії", – написала вона.

4323242424

Пізніше редактор пообіцяла, що RT продовжить мовлення в Вашингтоні на інших платформах.

В тренді
Британські вчені з'ясували, для кого COVID-вакцини ефективніші
Реклама

Нагадаємо, наприкінці листопада 2017 року стало відомо, що виконавчий комітет кореспондентів радіо і телебачення при Конгресі США позбавив акредитації журналістів Russia Today. В середині місяця телеканал був визнаний в США іноземним агентом.

Раніше Ерік Шмідт, виконавчий директор компанії Charifan of Alphabet, до складу якої входить Google Inc, заявив, що Google працює над тим, щоб відокремити російську пропаганду з новин.

У свою чергу поправка, яка дозволить визнавати закордонні ЗМІ іноземними агентами була прийнята одноголосно депутатами Державної думи Россії. 

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти