Агентство Bloomberg склало список з 50 осіб, які досягли найвидатніших досягнень у своїй сфері цього року.
Перелік складається з п'яти основних категорій: політика, бізнес, розваги, фінанси, наука і технології. Ще до однієї категорії увійшли люди, чиє включення до списку головних людей "нікого не здивує".
У сегменті "Політика":
- Світлана Тихановська, яку вважають переможцем виборів президента Білорусії;
- Луїс Лакальє Поу, президент Уругваю;
- Алісія Гарза, Патріс Каллорс і Опал Тометі, засновниці руху Black Lives Matter.
Бізнес:
- Аврора Джеймс, засновниця проєкту Fifteen Percent Pledge;
- Страйв Масайя, засновник Econet Group;
- Рід Гастінгс, голова Netflix.
- Біллі Айліш, співачка;
- Селеста Барбер, актриса;
- Донна Ленглі, голова Universal Filmed Entertainment Group.
Фінанси:
- Крісталіна Георгієва, директор Міжнародного валютного фонду;
- Байжа Бхатт і Володимир Тенев, співзасновники фінансової компанії Robinhood;
- Джейн Фрейзер, з 2021 року стане керівником Citigroup – першою жінкою-керівником великого американського банку.
Наука і технології:
- Зенг Юкун, голова Contemporary Amperex Technology;
- Гвінн Шотвелл, президент SpaceX;
- Тім Брей, колишній віцепрезидент Amazon;
- Ентоні Фаучі, головний імунолог Білого дому.
До категорії людей, чиє включення до цього списку "нікого не здивує", потрапили:
- Президент країни-агресора Володимир Путін;
- Президент США Дональд Трамп;
- Обраний новий президент Джо Байден;
- Лідер Північної Кореї Кім Чен Ин;
- Канцлер Німеччини Ангела Меркель;
- Президент Франції Еммануель Макрон;
- Голова КНР Сі Цзіньпін;
- Папа Римський Франциск.
Додатково до них до цієї категорії потрапили засновник Amazon Джефф Безос, голова Apple Тім Кук, засновник SpaceX і Tesla Ілон Маск, голова Facebook Марк Цукерберг.
Нагадаємо, телеканал "Україна" увійшов до ТОП-10 кращих компаній року рейтингу "Власть денег". 2020 року, попри всі виклики, телеканал "Україна" не просто зберіг, а розширив свою професійну команду, вийшов на нові території виробництва контенту, зумів утримати лідерство в телевізійному просторі, реалізував ряд важливих соціальних кампаній з інформування та підтримки громадян під час пандемії, збільшив частку соціально відповідального контенту в ефірі.