І знову тромбоз: ще одна країна заявила про проблеми з COVID-вакциною AstraZeneca

13 квітня, 23:31

Юлія Ляхова Юлія Ляхова

У Канаді повідомили про випадок утворення тромбів у великих судинах у жінки, яка нещодавно вакцинувалася препаратом AstraZeneca

У Канаді зафіксували перший випадок утворення тромбів у великих судинах при порушенні згортання крові після вакцини AstraZeneca.

Реклама

Про це повідомляє CBC.

У провінції Квебек утворення тромбу виявили у жінки, яка отримала щеплення AstraZeneca. Зараз вона перебуває вдома. Інформації про те, скільки їй років і як вона себе почуває, поки немає.

У Канаді в кінці березня цього року рекомендували тимчасово зупинити вакцинацію населення молодше 55 років препаратом AstraZeneca через ризики виникнення тромбів, які могли відбуватися у вакцинованих через 4-16 днів після вакцинації.

В тренді
В Ізраїлі обрушилася трибуна синагоги – понад 160 постраждалих та двоє загиблих (оновлено)
В тренді
Ліквідація бойовиків і знищення штабу ХАМАС – Ізраїль завдає удару по сектору Газа (відео)
Фото: REUTERS/Mohammed Salem
В тренді
Ракетні обстріли, протести в Європі та евакуація українців – головне про конфлікт в секторі Газа

Водночас влада Британії заявила, що продовжать використовувати вакцину AstraZeneca для вакцинації населення, незважаючи на повідомлення про тромбоз.

Реклама

Більш докладно про ситуацію, яка склалася навколо цього препарату, читайте в матеріалі Від заперечення до визнання. Як AstraZeneca стала "ворогом номер один".

Всі подробиці в спецтемі Вакцинація від коронавірусу

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти