Помстилися британцям – в Китаї заборонили мовлення BBC World News

12 лютого, 00:01

Оксана Тесленко Оксана Тесленко

У відомстві заявили, що новини каналу завдають шкоди національним інтересам Китаю

Державне управління радіо і телебачення Китаю (NRTA) заборонило мовлення телеканалу BBC World News на території своєї країни.

Реклама

Як повідомляє Reuters, телеканал британської телерадіомовної корпорації порушує принцип правдивості та неупередженості.

"Оскільки канал не відповідає встановленим вимогам мовлення в Китаї як іноземний канал, BBC World News заборонено продовжувати діяльність на території Китаю", – йдеться в заяві управління.

Читайте також: Фільм-антиутопія Олега Сенцова "Номери" – прем'єра на телеканалі "Україна"

Як вважає регулятор, новини, які транслювалися на каналі, "завдавали шкоду національним інтересам Китаю і підривали національну єдність".

В тренді
На Землю несеться 20-тонна ракета: катастрофа загрожує Нью-Йорку та Пекіну – що відомо
Реклама

4 лютого британський регулятор Ofcom позбавив ліцензії китайський державний телеканал іномовлення CGTN. Там зазначили, що компанія, якій належить ліцензія на мовлення, "не несла редакційної відповідальності" за контент, який транслювався.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ № 43/2021 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України" Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яким були застосовані персональні санкції стосовно низки телеканалів.

Обмеження передбачають анулювання ліцензій і заборона користуватися радіочастотним ресурсом України. В СБУ назвали причини блокування каналів. Канали в своїй заяві назвали це наступом на свободу слова і розправою.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти