У Молдові телеканал оштрафували за показ Путіна

6 квітня 2018, 12:50

У передачі, на думку спеціальної комісії, демонструвалися "ознаки переваги Росії"

У Молдові координаційна рада з питань телебачення і радіо (КСТР) республіки оштрафувала молдавський телеканал "Прайм", що ретранслює ОРТ, за показ щорічного послання президента Росії Володимира Путіна Федеральним зборам як заборонену пропаганду. Про це повідомляє  ТАСС

Реклама

Члени ради припустили, що в цій передачі демонструвалися "ознаки переваги Росії в порівнянні з іншими країнами" і призначили максимальний штраф за перше подібне порушення в 70 тис. лей (4,2 тис. доларів).

Перед цим КСТР оштрафував на 50 тис. лей (близько 3 тис. доларів) телеканал РТР-Молдова за появу в його новинах сюжетів, вироблених каналом "Росія-1".

Як відомо, голова парламенту Молдови Андріан Канду, який за рішенням Конституційного суду виконує обов'язки президента,  підписав закон "про боротьбу з російською пропагандою".

В тренді
Байден "понизив" Росію: більше не головний геополітичний противник XXI століття

Президент Ігор Додон категорично відмовився промульгувати закон. Він повернув його до парламенту 21 грудня, але депутати парламентської більшості 22 грудня повторно проголосували за його ухвалення в тій самій редакції, без врахування думки президента. Додон знову відхилив закон.

Реклама


Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти