Аварія Аirbus А320: українські фахівці озвучили несподівану версію

3 квітня 2015, 12:11
Могла статися розгерметизація кабіни пілотів, льотчик втратив свідомість, а двері заклинило через тиск

Місце катастрофи Airbus A320. Фото: AFP

Минулий тиждень був останнім, коли останки жертв авіакатастрофи 24 березня Аirbus А320 компанії Germanwings (концерн Lufthansa) були придатні для взяття матеріалу для аналізу ДНК. Рятувальники, які працювали у важкодоступному гірському районі французьких Альп, намагалися встигнути. Навіть була прокладена дорога ближче до місця трагедії.

Однак на сьогодні ідентифіковані останки всього 78 з 150 осіб, які перебували на борту лайнера.

Реклама

Уламки лайнера знайдено на висоті 2000 метрів. Фото: AFP

Паралельно йде аналіз меддокументів другого пілота А320 Андреаса Лубітца, у якого були проблеми з психікою. Слідчі не поспішають остаточно звинуватити Лубітца у навмисному вбивстві пасажирів, хоча вже з'ясувалося, що у нього були суїцидальні настрої. Тим більше другий самописець, який фіксував технічні характеристики польоту, був знайдений тільки вчора ввечері і ще не розшифрований. Всі звинувачення на адресу Лубітца будуються на самописці, який фіксував переговори на борту.

Реклама

Читайте також : Опубліковані фото "чорних скриньок" літака Airbus A320, який розбився

Запис цих переговорів опублікував Bild. Її проаналізували українські фахівці з Національного авіаційного університету (Київ).

Читайте також : літак, який розбився у Франції, падав протягом 10 хвилин

Реклама

На їхню думку, цей запис свідчить, що в кабіні пілотів сталася розгерметизація, пілот, який перебував за штурвалом знепритомнів, і в результаті відбулося неконтрольоване зниження лайнера.

"Ми провели аналітичне первинне дослідження причин катастрофи Аirbus А320 на основі публічних розшифровок і раніше зробленого аналізу 169 авіаінцидентів, – розповів "Сегодня" президент Науково-методологічного центру процесного аналізу НАУ Євген Хохлов. – Можемо припустити, що процес розгерметизації почався десь на 9,5 км, і найголовнішою ознакою цього є сигнал тривоги, яикй ввімкнувся на цій висоті. Статистика таких пригод свідчить, що при розгерметизації вмикається сигнал тривоги. Саме він є індикатором початку розгерметизації. Друга ознака розгерметизації – сильний удар, який відбувається за рахунок перепадів тиску в салоні і за бортом. Тобто удар, який чути на розшифровці і який прийняли за спробу зламати двері пілотської кабіни, був якраз перепадом тиску. До речі, від різкого підвищення тиску двері в кабіну могло заклинити".

Андреас Любіц міг втратити свідомість. Фото AFP

Нагадаємо, жертвами аварії Airbus-320 в Альпах стали 150 осіб. За попередніми даними розслідування, другий пілот Андреас Лубіц замкнувся в кабіні, поки перший пілот відходив. Отримавши управління, він направив лайнер на вірну загибель.

Також відомо, що командир екіпажу відчайдушно намагався пробратися в кабіну і вимагав, щоб Лубіц впустив його. Пізніше з'ясувалося, що у Лубіца були серйозні проблеми з психікою, але чоловік ретельно це приховував.