Цукерберг виступив із заявою з приводу втручання РФ у вибори в США

22 вересня 2017, 12:47
Засновник Facebook заявив, що його корпорація вже кілька місяців розслідувала так звану "російську присутність"

Марк Цукерберг. Фото: russian.rt.com

Засновник корпорації Facebook і творець однойменної соціальної мережі Марк Цукерберг заявив, що передасть Конгресу США інформацію у так званій "справі про російське втручання" в американські вибори президента 2016 року.

"Сьогодні я розпорядився, щоб ми передали Конгресу рекламу, виявлену нами", – заявив Марк Цукерберг ввечері 21 вересня на своїй сторінці в Facebook, коментуючи відомості про покупку політичної реклами громадянами Росії.

Реклама

"Поки я був у відпустці, я провів багато часу, займаючись питанням про втручання Росії у вибори в США, і прийняв у зв'язку з цим деякі рішення", – написав засновник Facebook у своєму акаунті.

За словами Цукерберга, він співпрацює з владою США в справі про втручання Росії в американські президентські вибори-2016. Засновник Facebook заявив, що його корпорація вже кілька місяців розслідувала так звану "російську присутність".

Цукерберг зазначив, що соцмережа шукає іноземних акторів, в тому числі і різні "російські групи" і людей з інших країн колишнього СРСР, а також організації і компанії, щоб зрозуміти, як вони використовували інструменти Facebook "для підриву демократії".

Реклама

"Ми живемо в новому світі. Це новий виклик для інтернет-спільноти – взаємодіяти з національними державами, які намагаються перевернути хід виборів. Ми продовжимо працювати з урядом, щоб зрозуміти в повному обсязі глибину впливу Росії на вибори в США, і ми готові забезпечувати чесні вибори по всьому світу, давши кожному право голосу, щоб перемогла демократія", – підсумував Цукерберг.

При цьому Марк Цукерберг визнав, що Facebook не вдалося знайти доказів зв'язку підставних акаунтів з "проросійською рекламою". "Ми розраховуємо, що уряд опублікує результати своєї роботи, коли розслідування завершиться", – додав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

Facebook тепер вимагатиме від політичних рекламодавців розкриття того, хто конкретно є замовником рекламних оголошень.

Агентство Reuters уточнює, що ця міру вже прописана в американському законодавстві, але поки що була застосована лише до політичної реклами на телебаченні.

Також генеральний директор Facebook нагадав, що соціальна мережа працює над тим, щоб бути включеною в вибори в Німеччині на цих вихідних і припинити спроби тисяч фейкових акаунтів вплинути на їх результат.

Раніше керівництво соціальної мережі Facebook з'ясувало, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, імовірно пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі на десятки тисяч доларів. Facebook поділилася своїми висновками з владою США, яка розслідує можливе втручання Росії в президентські вибори.