Експерти склали детальну схему смертельної авіакатастрофи у Внуково

24 жовтня 2014, 06:56
В момент НП швидкість літака сягала 250 км\год

У страшній катастрофі загинули чотири людини. Фо

Комісія з розслідування авіакатастрофи у Внуково склала детальну схему аварії літака. Про це заявив перший заступник голови МАК Сергій Зайко .

В свою чергу подробиці трагедії розкрив голова комісії з розслідування авіаційних подій МАК Олексій Морозов .

За його словами , що розбився у Внуково літак в момент зіткнення зі снігоприбиральної машиною знаходився в повітрі , а його швидкість майже досягла 250 км / год .

" У момент зіткнення зі снігоочисником судно знаходилося в повітрі зі швидкістю приблизно 248 км / год . Відмов у роботі систем літака до моменту зіткнення не виявлено" , – сказав Олексій Морозов , голова комісії з розслідування авіаційних подій МАК .

Також Морозов уточнив , що зіткнення відбулося на перетині смуг – так званій хрестовині .

При цьому , говорить Морозов , коли диспетчер видавав екіпажу Falcon дозвіл на зліт , смуга була вільна , однак через десять секунд після цього було " зафіксовано рух снігоочисної машини в сторону хрестовини " .

Запиту на перетин злітно – посадкової смуги снігоочисником авіадиспетчери не надходило , підкреслив Морозов . Цю ж інформацію підтвердив і диспетчер по рулюванню аеропорту Внуково Фарит Тажетдінов .

Він стверджує , що снігоприбирач вторгся на злітну смугу без дозволу , а слідчий , за його словами , диспетчер не несе за це відповідальність.

Читайте також: Водій снігоприбирача зізнався в причетності до краху літакау Внуково

Між тим експерти поки не поспішають робити висновки про причини катастрофи. Як заявив перший заступник голови МАК Сергій Зайко , говорити про точні терміни публікації остаточного звіту говорити поки рано.

Також він додав , що експерти успішно розшифрували бортові самописці бізнесджета , однак публікація переговорів екіпажу не планується , у всякому разі , до завершення розслідування .

Читайте також: Названа нова версія авіакатастрофи у Внуково

" Ми не плануємо публікувати переговори екіпажу , це суперечить правилам розслідування. Тим не менш, в остаточному звіті витяги з переговорів екіпажу цілком можуть знайти своє місце , якщо вони будуть необхідні для головної мети розслідування. Зазвичай така практика існує" , – сказав Сергій Зайко .

Читайте також: Катастрофа літака у Внуково: Водій снігоприбирача заарештований, а експерти заглянули в чорніящики

Нагадаємо , в ніч на 21 жовтня в аеропорту Внуково розбився приватний літак Falcon 50 , на борту якого перебував глава французької нафтової компанії Total Крістоф де Маржері . При зльоті літак зачепив снігоприбиральну машину . Жертвами катастрофи стали чотири людини: три члени екіпажу і сам бізнесмен.