Головред Sputnik і Russia Today відповіла на слова Макрона про "брехливих пропагандистів"

30 травня 2017, 09:19
Пропагандисти Кремля назвали слова французького лідера моветоном і дешевим водевілем

Маргарита Симоньян. Фото: twitter.com/M_Simonyan

Головний редактор російських Sputnik і Russia Today Маргарита Симоньян обурена висловлюванням президента Франції на адресу її ЗМІ про "брехливих пропагандистів".

На її думку, слова французького лідера не відповідають дійсності.

Реклама

"Ось це вже моветон. Піднімаю келих кримського за те, щоб новоспечений французький президент перестав брехати про RT і Sputnik. Розрив Макрона. Дешевий водевіль про RT і Sputnik у виконанні французького президента", – написала Симоньян в Twitter.

Як пише РІА Новости, на телеканалі "Росія 1" вона заявила, що західні ЗМІ, що працюють в Росії, налаштовані проти чинної влади.

"За логікою Макрона, з Росії потрібно видворити взагалі всі західні ЗМІ, тому що абсолютно всі західні ЗМІ, абсолютно завжди проти (президента Росії Володимира) Путіна і завжди агітують за російську опозицію, тим самим, безумовно, намагаючись втручатися в наші вибори", – сказала головний редактор RT і Sputnik.

Реклама

Також вона підкреслила, що судитиметься з тими, хто звинувачує їх у брехні, не маючи доказів.

"Жодного неправдивого повідомлення на RT не було жодного разу, ніяких доказів не існує. Тому з тим, хто говорить зворотне, в тому числі "оточенням" Макрона, телеканал збирається судитися. Також за свої слова на адресу RT доведеться відповідати і тому учаснику програми, який оголосив нас в федеральному ефірі брехливими пропагандистами, навішуючи ярлики "фейкових новин". На будь-яке новинне повідомлення, з яким він не згоден, президент Макрон створює небезпечний прецедент, який загрожує і свободі слова, і журналістиці в цілому", – додала Симоньян.

Нагадаємо, вчора Еммануель Макрон на спільній прес-конференції з російським лідером Володимиром Путіним заявив, що не допустив російські ЗМІ Russia Today і Sputnik до свого виборчого штабу під час президентської кампанії, бо вони поводяться як пропагандистські агентства.