З індонезійським літаком, що розбився, загубилися чотири мішки грошей

17 серпня 2015, 18:16
Рятувальники другий день не змогли дістатися до лайнера, який віз 54 людини і мішки з грошима

Літак ATR42-300 від удару об гору розлетівся на дрібні шматки. Невідома ні доля людей, ні грошей. Фото AFP

Сьогодні Індонезія відзначала 70-й День незалежності, але святкові заходи були затьмарені сталася напередодні авіакатастрофою турбогвинтового лайнера ATR42-300 місцевої авіакомпанії Trigana Air Service з 54 людьми на борту. Другу добу рятувальники намагалися дістатися у важкодоступний гірський район східноіндонезійської провінції Папуа, де розбився літак. На момент підготовки матеріалу пошуково-рятувальна операція знову була відкладена через екстремальні погодні умови – дув вітер і бушувала гроза. Погода не дозволяла не тільки вести наземну операцію, а й наблизитися до місця катастрофи з повітря. Раніше в районі гір Бінтанг, густо зарослих лісом, були виявлені дрібні уламки літака.

Тому доля всіх, що знаходилися на борту, залишається невідомою, хоча експерти впевнені, що шансів вижити у них не було. Неясна і доля майже півмільйона доларів (6,5 млрд рупій), які були на борту в чотирьох мішках. Вони призначалися для допомоги шести тисячам жителів віддалених сіл провінції (кожна сім'я мала отримати еквівалент $78). Гроші супроводжували чотири службовців пошти Індонезії, які мали роздати їх якраз в День незалежності. Про зв'язок катастрофи з перевезенням великої суми грошей на борту не повідомляється.

Реклама

Головною причиною катастрофи називають погодні умови, при яких сідав літак ATR42-300.

Представник пошуково-рятувальної служби Індонезії (BASARNAS) в столиці провінції Папуа, Джаяпурі, повідомив, що минулого року приблизно в цьому ж місці розбився вертоліт Super Puma. "Справа в погоді, там вона постійно змінюється. З ранку може бути ясно і жарко, а потім раптово починається дощ", – пояснив агентству Detiknews один з рятувальників.

Відзначається також, що літак, що розбився, знаходився в експлуатації 27 років. З початку роботи Trigana в 1991 році літаки компанії побували в 14 серйозних інцидентах і 10 були списані.