Через санкції в Росії "зависло" виробництво пасажирських літаків

18 серпня 2015, 10:23
Частка зарубіжних деталей в окремому літаку SSJ-100, за словами представника виробника, становить близько 40%

Літаки Sukhoi SuperJet 100. Фото: superjet.wdfiles.com

Підприємство "Цивільні літаки Сухого" ("дочка" Об'єднаної авіабудівної корпорації), яке виробляє реактивні пасажирські літаки Sukhoi SuperJet 100 (SSJ-100), попередило про можливі проблеми з поставками іноземних комплектуючих через накладені на Росію санкції. Про це пише російське видання "Ведомости".

Частка зарубіжних деталей в окремому літаку SSJ-100, за словами представника виробника, становить близько 40%.

Реклама

Ризики створюють кілька постачальників. Наприклад, французька Thales Avionics SAS з грудня 2014 по липень 2015 не відвантажуються обчислювачі системи літаководіння через код подвійного призначення у складі програмного забезпечення.

Американська Parker, що поставляє, зокрема, гідравлічні системи, може зобов'язати російську компанію підписати сертифікат кінцевого користувача, де буде вказано, що виробник не буде поставляти продукцію в Крим або нафтогазовим компаніям. В іншому випадку поставки припиняться.

У той же час компанія зазначає, що санкції не вплинули на поставки обладнання німецькою компанією Liebherr Linderberg, а також французької PowerJet, яка виробляє двигуни для SSJ-100. Однак, затримки з поставками цих комплектуючих не виключені.

Реклама

Літак SSJ-100 запущений в серійне виробництво в 2011 році. Наразі найбільшу кількість літаків експлуатує "Аерофлот" і мексиканська авіакомпанія Interjet.

Наприкінці березня 2015 повідомлялося, що збитки Об'єднаної авіабудівної корпорації, яка в тому числі виробляє SSJ-100, на той момент оцінювалися в $ 1,75 мільярда.