Правила успіху від відомих людей: засновник Amazon Джеффрі Безос

23 травня 2016, 07:26
Засновник компанії Amazon вважає, що компанія не повинна захоплюватися спробами стати яскравою, адже сяйво не триває довго

www.peoples.ru

Компанія не повинна захоплюватися спробами стати яскравою: сяйво не триває довго.

Якщо ви орієнтовані на конкурентів, то не зможете зробити і кроку до тих пір, поки його не зроблять конкуренти. Якщо ви орієнтовані на клієнта, то зможете стати першопрохідцями в своїй галузі.

У старому світі ви витрачали 30% часу, щоб зробити відмінний сервіс, і 70% – щоб розповісти про це на увесь світ. У новому світі все навпаки.

Якщо ви недостатньо вперті, то відмовитеся від експерименту дуже швидко. Якщо ви не досить гнучкі, то продовжите битися головою об стіну, але не знайдете іншого шляху вирішення проблеми.

Я вірю, що люди з місіонерськими поглядами роблять кращі продукти, тому що більше дбають про все. Для місіонера їх справа – не просто бізнес: вони роблять справу, тому що вона несе якийсь сенс, який їх мотивує.

В основі Amazon лежать три ідеї, які дозволили компанії домогтися успіху: ставте клієнта на перше місце, винаходьте і будьте терплячими.

Якщо ви не хочете, щоб вас коли-небудь критикували, то заради Бога, не робіть нічого нового.

Кожна компанія повинна залишатися вічно молодою. Якщо ваші клієнти дорослішають разом з вами, це рано чи пізно призведе до смерті компанії.

Я думаю, ощадливість – один з двигунів інновації, також як і інші обмеження. Один з небагатьох способів вибратися з тісної коробки – це знайти для себе вихід.