Соцмережа для "обраних": чому всі говорять про Clubhouse і як отримати інвайт

11 лютого 2021, 20:30
Ми розібралися, в чому особливість соцмережі

У 2020 році колишні розробники Google Пол Девісон і Роган Сет розробили нову унікальну соцмережу Clubhouse, де можна спілкуватися тільки голосовими повідомленнями.

Як пише The Guardian, до соцмережі нещодавно приєдналися гендиректор SpaceX Ілон Маск і засновник Facebook Марк Цукерберг, що і викликало інтерес користувачів до додатку.

Реклама

Сайт "Сьогодні" розібрався, чим соцмережа відрізняється від інших та чому вона обігнала в топ-додатках App Store Facebook і Whatsapp, зайнявши третю позицію після Telegram і Viber.

У чому особливість Clubhouse


На відміну від інших популярних соцмереж, де в основному відбувається віртуальне спілкування, розробники Clubhouse вирішили зробити ставку саме на живе спілкування. Комунікація в додатку відбувається тільки в режимі реального часу.

До речі, сама соцмережа складається з так званих кімнат і клубів на будь-яку тематику, які може створити зареєстрований користувач. Після цього усім його учасникам приходить повідомлення з запрошенням до бесіди.

Реклама

Читайте також:

14 оригінальних ідей до Дня святого Валентина для закоханих

Реклама

Як відбувається спілкування


Під час розмови люди, які беруть участь у бесіді, діляться на дві групи – спікерів і слухачів. Тож спікером може стати кожен, достатньо лише "підняти руку" і запитати того, хто виступає.

Якщо користувач тричі організував дискусії в кімнатах, він може створити свій постійний так званий клуб.

Що можна там почути


У Clubhouse є найрізноманітніші теми для розмов – від спорту до релігії. Відразу після отримання доступу користувач бачить сторінку з темами, де можна знайти людей зі схожими інтересами та підписатися на них.

Як потрапити в Clubhouse


Поки додаток доступний тільки для користувачів iPhone. Його можна скачати в App Store. Версія для Android ще перебуває у розробці.

Однак встановити додаток і зареєструватися просто так не можна – для цього необхідно отримати запрошення від користувача, який вже допущений адміністрацією соцмережі. Такі реферальні посилання для доступу з'явилися на чорному ринку, за які хочуть від 50 до 800 доларів.

Однак все ж варто зазначити, що додаток більшою мірою користується популярністю за кордоном, тому поки більшість бесід проходить англійською мовою.

Раніше ми писали, що адміністрація сервісу Twitter розглядає можливість введення платних функцій.