В Естонії вперше за 86 років випустили локомотив: фото

4 жовтня 2018, 23:14
Виробництво освоїла державна залізнична компанія

Локомотив C30-M, перебудований в депо Тапа. Фото: Рене Кундль / ERR

Реклама

Держкомпанія Operail (у недавньому минулому EVR Cargo), що займається залізничними перевезеннями, вирішила випускати маневрові локомотиви в своєму депо в Тапа. Перший локомотив зібрали в 2017 році, а його ходові випробування завершилися вже в поточному році, повідомляє The Baltic Course.

Перший локомотив у Тапа зібрали у співпраці з чеським підприємством CZ Loko. C30-M призначений для маневрових робіт.

"Спочатку ми виходили з власної потреби в маневровому шестивісному локомотиві, який так само добре підходив би і для здійснення місцевих перевезень", – сказав голова правління AS Operail Рауль Тоомсалу.

Реклама

Після складання локомотива в Тапа пішов випробувальний період і тепер С30-M готовий як для повсякденної експлуатації в залізничній інфраструктурі Естонії, так і для продажу на експорт.

Керівник Operail зазначив, що збірка локомотивів – досить перспективний напрямок бізнесу, який компанія однозначно буде розвивати в найближчому майбутньому. За його словами, в даний час в депо збирають два локомотиви, а також в стадії підписання договір про виробництво ще чотирьох локомотивів.

Останній локомотив в Естонії був зібраний в 1940 році на машинобудівному заводі Франца Крулля. Пізніше місцеві підприємства будували з вагонів пасажирських поїздів моторизовані вагони, які їздили з Таллінна в Тарту і Нарву, але в будівництві безпосередньо локомотивів була 86-річна пауза.

Реклама

Для складання локомотива використовувалася основна рама і ходова частина локомотива C30-7Ai виробництва General Electric, а також модулі, спроектовані великим європейським виробником CZ Loko.

Локомотив сертифікований в ЄС. Вага шестивісного локомотива становить 138 тонн, навантаження на вісь – 23 тонни, локомотив має електричну трансмісію змінного / постійного струму. На ньому встановлено дизельний двигун Caterpillar 3512C HD потужністю 1550 кВт (2079 к.с.), який дозволяє локомотиву розганятися до 100 км / год.

Нагадаємо, 11 вересня в порт міста Чорноморськ (Одеська область) прибув перший локомотив "Тризуб", вироблений американською компанією General Electric (GE) Transportation.

У лютому Україна і американська General Electric підписали угоду на мільярд доларів. General Electric Transportation поставить "Укрзалізниці" до 200 локомотивів і модернізує 75 локомотивів залізничного відомства. Весь проект обійдеться "Укрзалізниці" в 1 млрд доларів і розрахований на 15 років.

За словами виконуючого обов'язки глави УЗ Євгена Кравцова, партія локомотивів, яку готує американська компанія, буде найбільшою в історії України. Він висловив упевненість, що вже в найближчі роки "Укрзалізниця" зможе оновити весь тяговий рухомий склад.

Детальніше про угоду читайте на сайті "Сегодня" в матеріалі "Угода на 1 млрд доларів з General Electric: чому Україна не побудує свої локомотиви".