У США входять у моду "беззвучні" дискотеки

26 червня 2015, 05:13
Люди танцюють у навушниках — це дозволяє їм почуватися більш розкутими

Фото: buro247.ru

Історичний район Нью-Йорка Саут-Стріт Сіпорт останнім часом перетворився в одне з наймодніших місць міста. У п'ятницю ввечері, відразу після заходу, сюди з'їжджається близько 300 осіб — щоб потанцювати в тиші, повідомляє видання Forumdaily.

Збоку те, що відбувається на Саут-Стріт Сіпорт, виглядає як масштабний флешмоб: натовпи людей у навушниках, що світяться, погойдуються в такт музиці, причому абсолютно очевидно – у кожного вона своя.

Реклама

Насправді — це беззвучна дискотека. На ній грають мінімум три діджеї — щоб гість вечірки міг вибрати потрібну хвилю. Цей модний феномен зародився на початку 2000-х на фестивалях "Коачелла" і "Боннару", поступово перекочував у бари, потім на весілля та університетські вечірки. Популярність ідеї "танцюючих у тиші" легко пояснити: кожному хочеться не тільки відпочивати, але й поважати чужий сон. Однак завсідники беззвучних дискотек знаходять ще безліч причин, чому вони так полюбилися.

Фото: buro247.ru

Реклама

"Я обожнюю клуби, але іноді мені здається, що мої барабанні перетинки одного разу лопнуть, — каже Андре Коппейдж, який приїхав у Нью-Йорк з Пенсільванії. — Тут я точно не оглухну, а якщо пісня набридне, просто перейду на іншу частоту. Звичайно, зі сторони це виглядає дивно: ми схожі на спортсменів, які біжать по вулиці і підспівують самі собі. Але мене це анітрохи не бентежить".

"Беззвучні вечірки — це танець з самим собою, — говорить житель Куїнса Бернадет Гей. — Зазвичай я йду на таку дискотеку сам. Чому? Таким чином я намагаюся побороти в собі сором'язливість. Адже я і так виглядаю забавно, в цих навушниках, покачуюся в такт музики, так що переживати про дурний вигляд вже не доводиться, я вільно заводжу нові знайомства і знаходжу нових друзів".

Треба сказати, що беззвучні дискотеки — це не тільки цікаво, але й прибутково. Організатор вечірок у Саут-Стріт Сіпорт Вільям Петц одного разу витратив весь свій статок на 350 пар навушників з підсвічуванням і відразу приготувався до найгіршого — що доведеться рано чи пізно шукати покупців цього "багатства" на eBay. Однак через рік у нього було вже 6 000 пар, і ні про який продаж диво-гаджетів не могло бути й мови.

Реклама

"Сьогодні ми — наймодніші хедлайнери. На весіллях наші гості вирішують, чию хвилю вибрати, нареченого чи нареченої, і від цього у захваті. З нами їдуть у медовий місяць на острови, щоб не порушувати тишу і безтурботний відпочинок сусідів. Нашу музику можуть слухати всі, і причому одночасно: балерини можуть займатися під Чайковського, не боячись, що нетлінку "переб'є" хіп-хоп у навушниках бодібілдерів, — каже Петц. — Я і сам люблю беззвучні вечірки, адже у мене геть відсутнє почуття ритму, а танцюючи в тиші, я розслаблююся, адже ніхто не знає, потрапляю я в такт чи ні".