У Twitter заборонили рекламу державних ЗМІ

20 серпня 2019, 05:26
Рішення компанія пояснила бажанням захистити здорову дискусію і вільне спілкування

Соціальна мережа Twitter ввела заборону на публікацію реклами державних ЗМІ.

Про це повідомляється у заяві компанії.

Реклама

"Відсьогодні ми перестанемо приймати рекламу від медіакомпаній, підконтрольних державі. Усі профілі, які потрапляють до даної категорії, можуть продовжувати публічну діяльність у Twitter, але без реклами", – йдеться у повідомленні.

Рішення компанія пояснила бажанням "захистити здорову дискусію і вільне спілкування". У заяві підкреслюється, що нововведення не зачеплять ЗМІ, що фінансуються платниками податків, а також присвячених виключно спорту, розвагам та подорожам.

Серед критеріїв, за якими визначатимуться державні ЗМІ, Twitter називає такі: "контроль редакційних матеріалів, фінансова залежність, втручання в роботу мовників, редакторів і журналістів, прямий і непрямий політичний тиск, а також контроль над процесом створення та поширення інформаційного продукту".

Реклама

Медіакомпанії, що потрапляють до категорії державних, будуть індивідуально сповіщені найближчим часом, відзначається в заяві. Після цього вони зобов'язані протягом 30 днів видалити весь рекламний контент зі своїх акаунтів.

Раніше апеляційний суд встановив, що акаунт президента США Дональда Трампа у Twitter "має всі атрибути офіційного державного аккаунта".

Як відомо, Трамп – активний користувач Twitter, у нього понад 35 млн фоловерів. ЗМІ не раз закликали президента зменшити активність у соцмережах, але він заявив, що продовжить публікувати записи у Twitter.

Реклама

Аккаунт президента США користується популярністю. Наприклад, завдяки президенту Трампу фраза fake news стала фразою року, за однією з версій. Президент любить використовувати її у власних постах у соціальних мережах та виступах.