Вибух в Бейруті: капітан судна, яке перевозило селітру, назвав свою версію трагедії

8 серпня 2020, 18:30
Моряк впевнений, що для детонації був необхідний зовнішній вплив

Фото: REUTERS/Aziz Taher

Після катастрофічного вибуху в порту Бейрута колишній капітан судна Rhosus, яке перевозило вантаж аміачної селітри, що вибухнула там, назвав власну версію причини трагедії.

За словами Бориса Прокошева, для детонації був необхідний зовнішній вплив, оскільки сама по собі селітра вибухнути не могла, повідомляє РБК.

Реклама

"Була якась зовнішня причина. Може бути, іскра, може бути, підпал, вибуховий пристрій. Був якийсь зовнішній детонатор", – підкреслив він.

На питання про те, чи могла селітра втратити свої властивості майже за шість років, які минули з моменту її конфіскації владою Лівану, капітан зазначив, що вона зберігалася герметично – повітря і вода не потрапляли всередину упаковки.

"Справа в тому, що селітра перебувала в двох мішках – герметичному поліетиленовому, а він ще поміщений в інший мішок – поліпропіленовий, такий щільний, пластиковий. Повітря і вода туди не надходили. Кожен мішок важив тонну, було 2750 мішків", – пояснив Прокошев.

Реклама

Нагадаємо, раніше губернатор Бейрута назвав збиток від вибуху колосальним і заявив, що наслідки вибуху оцінюються в 3-5 млрд доларів, при тому, що ВВП всього Лівану становить близько 57 млрд доларів.

Як відомо, 4 серпня в морському порту Бейрута пролунав потужний вибух. Причиною трагедії стала детонація 2,7 тис. тонн аміачної селітри, які зберігалися на складі конфіскованої митними службами кілька років тому, вивантажених з судна Rhosus, фактичний власник якого – російський підприємець Ігор Гречушкін.