В Одеській затоці почалося відновлення знаменитого хвилеріза вартістю більше півмільярда, який затонув у квітні 2014 року. Про це повідомили в Адміністрації морпортів.
Відзначається, що споруду, покликана захищати від ударів стихії контейнерний термінал, доробляє той же підрядник, який його будував – маріупольська фірма "Маст-буд". У лютому минулого року Господарський суд Донецької області задовольнив позов АМПУ і зобов'язав будівельників закінчити об'єкт. Ті ще раніше визнали позовні вимоги, тому рішення відразу вступило в силу. Іншими словами, компанія все зробить за свій рахунок.
Фото: dumskaya.net
Нагадаємо, термінал з 2010 року зводився спільними зусиллями Одеського морського торгового порту і компанії "ГПК-Україна". Об'єкт повинен був складатися з декількох об'єктів, серед яких – хвилеріз довжиною 900 метрів. Всього на об'єкті освоїли 571 мільйон 640 тисяч гривень.
26 квітня 2014 року 180-метрова частина хвилерізу потонула – в результаті розмиву грунту масивні залізобетонні конструкції опустилися нижче поверхні води.
Нагадаємо, в Одеський порт зайшов останній контейнеровоз Maersk.
Також ми писали, що велику кількість дорожньо-будівельної техніки доставив до Одеси китайський суховантаж FU RONG SONG, який належить відомому морському перевізнику Cosco Shipping. 180-метрове судно пришвартувалося до причалу №1к Карантинного молу.
Раніше в Одеський порт вперше зайшов гігантський контейнеровоз з Німеччини.
Читайте також:
- Купол Верховної Ради відремонтують – стала відома вартість робіт
- Як об'їхати ремонт на Шулявському мосту: журналісти перевірили маршрут від КМДА
- Загибель українських моряків із судна Atlantic Harmony: з'явилась реакція МЗС
- На борту судна в Кабо-Верде загинули двоє моряків з України, МЗС з'ясовує обставини (18+)