Німецька влада схвалила будівництво підводного залізничного і автомобільного тунелю вартістю 8 мільярдів доларів, який з'єднає Данію і Німеччину, незважаючи на екологічні заперечення, передає Reuters.
Планується, що тунель з'єднає два острови: німецький Фемарн і датський Лоллан. Його протяжність складе 19 кілометрів. Будівництво повинно було бути завершено в 2024 році, але було затримано екологічними протестами в Німеччині. Загальна вартість проекту оцінюється у вісім мільярдів євро.
Фемарн вже пов'язаний автомобільною дорогою з материковою частиною Німеччини, і нове з'єднання значно прискорить автомобільне і залізничне сполучення від німецьких міст Гамбург, Бремен і Ганновер до датської столиці Копенгагена і шведського міста Мальме.
Нагадаємо, влада Норвегії має намір побудувати перший в світі тунельдля великогабаритних водних суден . Він буде прокладений крізь скелі в найвужчому місці півострова Стад на заході країни . Довжина тунелю складе 1,6 кілометра , ширина – близько 36 метрів.
Пасажирські та вантажні судна зможуть уникати сильних штормів , які постійно відбуваються на розташованому поруч море Стадхавет . Там морські бурі відбуваються дуже часто – від 45 до 106 днів на рік .
Як повідомлялося, компанія Ілона Маска проклала перший тунель "для Hyperloop".
Читайте також:
- У Києві перекриють тунель на вулиці Теліги в напрямку "Почайної"
- Названа причина зупинення руху транспорту в тунелі на вулиці Теліги
- На Теліги перекритий підземний тунель для авто, утворився затор
- Маск не будуватиме випробувальний тунель через позов від жителів престижних районів Лос-Анджелеса
- Компанія Ілона Маска проклала перший тунель "для Hyperloop"
- У Змієві шукають таємницю під землею
- Маск на швидкості проїхався в тунелі Hyperloop під Лос-Анджелесом: опубліковано відео
- У США з ресторану KFC прорили наркотунель в Мексику
- В "Укрзалізниці" пояснили, що буде зі старим Бескидським тунелем