У Німеччині запустили перший в світі поїзд на водневих паливних елементах Coradia iLint. Тестовий рейс, за яким особисто спостерігав міністр економіки і транспорту Нижньої Саксонії Бернд Альтхусман, виконали в неділю, 16 вересня, в Бремерферді.
"На даху складу встановлена цистерна з водневим паливом і паливний елемент. Він перетворює енергію водню в електричний струм, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. Поїзд у змозі розвинути швидкість до 140 кілометрів на годину. На одній заправці Coradia iLint може подолати до тисячі кілометрів", – йдеться в повідомленні.
Відзначається, що вже з 17 вересня він вийде на стандартний маршрут і зв'яже Бремерферд з Куксхафеном, Бремерхафеном і Букстехуде.
З 2021 року 14 таких поїздів будуть виконувати регулярні рейси за маршрутом Букстехуде – Куксхафен.
Транспортне міністерство Нижньої Саксонії планує в найближчому майбутньому повністю замінити дизельні регіональні поїзди водневими. На ці цілі виділили 81,3 млн євро.
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури хоче з'єднати високошвидкісною євроколією столицю з Харковом, Дніпром, Одесою та Львовом. Такі магістралі вже є в Китаї, Японії, Іспанії та інших країнах. Робити швидкісними хочуть неіснуючі колії шириною 1520; планується будувати з нуля вузькі – на 1435 см, які використовуються в Європі. Кабінет міністрів вже затвердив таку мету в Національній транспортній стратегії.
Раніше в Мінінфраструктури неодноразово заявлялося також про проект будівництва залізниці з вузькою колією європейського стандарту на напрямку Львів – Рава-Руська – Варшава.