Як криза впливає на росіян: замість продуктів у хід пішли насіння і чіпси

4 лютого 2016, 03:56

Продажі даних товарів збільшилися на 12% і 7% відповідно

Почавши економити на продуктах повсякденного попиту через кризу, росіяни при цьому частіше ніж зазвичай купують насіння і чіпси. Про це свідчать дані дослідження компанії Nielsen. За січень–листопад 2015 року продажі насіння збільшилися на 12% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а чіпсів — на 7%, передає "Независимая газета".

Реклама

У дослідженні Nielsen відмічається загальне скорочення покупок упакованих товарів FMCG (Fast Moving Consumer Goods, товари повсякденного попиту та продукти харчування) в районі 2,5% в натуральному вираженні (не враховуючи алкогольні категорії). При цьому протягом 2015 року 70-80% росіян відповіли, що стали скорочувати витрати на товари повсякденного попиту.

"Найбільш динамічна індустрія на продовольчому ринку — снеки. Хоча вона складає лише 1% від всього ринку упакованих продовольчих FMCG, збільшення продажів у ній спостерігається на рівні 7%, це найкраща динаміка на ринку. Драйвер зростання — категорія чіпсів (+7%) та насіння (12%), де впевнено додає в продажах сегмент насіння соняшнику, а ось у гарбузовому насінні фіксується падіння продажів за рік більш ніж на 30%", — говориться в дослідженні.

В тренді
CNN включила український борщ до ТОП-20 найсмачніших перших страв світу

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти