За неналежне ставлення до пасажира рейсу в США, якого насильно виволокли з літака, авіакомпанія United Airlines вирішила повернути гроші за квитки всім пасажирам, повідомляє BBC з посиланням на USA Today.
Гендиректор авіаперевізника Оскар Муньос вибачився за інцидент. Він дав обіцянку, що більше нічого подібного не станеться і на рейсах його авіакомпанії не буде висадок пасажирів, які купили квитки.
Також він зазначив, що, незважаючи на петицію в інтернеті з вимогою його відставки, яку вже підписали понад 60 тисяч осіб, йти не збирається.
Як заявив гендиректор, його найняли, щоб зробити United краще. "Ми цим займалися, і я продовжу це робити", – сказав Муньос.
Нагадаємо, днями в мережі опубліковано відео, на якому зафіксовано шокуючу поведінку охоронців аеропорту Чикаго, які викинули пасажира з салону літака авіакомпанії United Airlines.
Також стало відомо, що через цей інцидент, United Airlines втратила понад 750 мільйонів доларів через зниження капіталізації компанії.
Читайте також:
- Україна виставить рахунок російської авіакомпанії за польоти до Криму – Луценко
- В Україні влітку запустять нові авіарейси до країн Середземного моря
- Найбільша авіакомпанія світу не пустила на борт дівчат в легінсах: знаменитості встали на захист
- Китайці випустили перше у світі "висотне" пиво для вживання в повітрі
- Найбільший європейський лоукост готується зайти в Україну