США і РФ прокоментували "катастрофу російського Су-27" в Неваді

17 вересня 2017, 08:08

Пентагон засекретив дані про катастрофу винищувача

НаавіабазіНелліс,штатНевада,США,відмовилисяпідтвердитиінформаціюпро те,щолітак,який розбився5 вересня,буввиготовленийвСРСРабоРосії,про щоранішеповідомляловиданняAviation Week.

"Всі деталіщодоінциденту,якийстався5 вересня,засекречені",-заявила
РИА Новостипредставникпрес-службиавіабази,підкресливши,щоінформаціярозголошуватися небуде.

Реклама

У тойжечас,на думкуколишньогозаступникаголовнокомандувачаВійськово-повітрянимисиламиРосіїгерояРадянськогоСоюзугенерал-полковникаМиколиАнтошкіна,бойовілітакирадянськогоіросійськоговиробництвавимагаютьобережногопілотуваннянавітьдосвідченимиамериканськимита іншимиіноземнимильотчиками.

"Янічогоне можусказати(про причиниавіакатастрофи),не знаючильотчикаіщовінвиконував,параметрипольотулітака.Можулишесказати,щолітакдуженадійний.Іамериканціпро цезнають.Набудь-якомулітакупотрібнавідповіднапідготовка.Толбоєвправильнопопередивпронебезпекиамериканськогольотчика.Той,можебути,насвоїхлітаках-чудовийльотчик,анашвинищувачдоскональноміг незнати",-заявив РИА Новости Антошкін.

В тренді
Сварка через перемир'я, рекордні обстріли і новий учасник конфлікту – що відбувається в Ізраїлі
В тренді
Рай для вакцинованих в США – скасували маски і дистанцію
Фото: REUTERS/Francis Mascarenhas
В тренді
Хезболла вступає у війну? Ізраїль обстріляли ракетами з Лівану
Фото: REUTERS/Amir Cohen

За його словами, американські льотчики тренуються на винищувачах МіГ-29 і Су-27. "Чудові літаки для пілотажу, я на них літав. Вміти треба тільки пілотувати. Вони на одному двигуні можуть злітати і сідати", – зазначив генерал-полковник.

"Раніше в цій ескадрильї були МіГ-21. Зараз – МіГ-29, Су-27. Від НДР, наприклад, дісталися МіГ-29. У цій ескадрильї – різні літаки", – уточнив Антошкин.

За його інформацією, в Повітряно-космічних силах немає підрозділів, оснащених літаками виробництва США та інших країн НАТО, але деякі російські льотчики мають навички пілотування зарубіжних бойових машин.

"У нас такої частини немає. Наші льотчики літали (на іноземних літаках. – Прим ред.). Ми один одному давали літати. Вони – на наших, ми – на їхніх. І мені доводилося літати, але дуже обережно. І в США, і з французами, і з англійцями. Льотчики всюди хороші, підготовка хороша, але на чужому літаку можна і помилитися. Це коли вже багато польотів виконаєш, вивчиш добре інструкції, сам літак, його особливості, тоді можна спокійно літати", – сказав співрозмовник.

"Врятуватися він (Шульц. – Прим. Ред.) міг в будь-якій ситуації, тому що у нас були випадки, коли на стоянці катапультувалися і залишалися живими. Дуже надійне катапультне крісло на Су-24, Су-27, МіГ-29", - додав Антошкін.

Нагадаємо, раніше видання Aviation Week повідомило, що 5 вересня в ході навчально-тренувального польоту
в штаті Невада розбився літак, який міг бути російським багатоцільовим винищувачем Су-27 або Су-30. Повідомлялося,щозаштурваломперебувавпідполковникВПССШАЕрікШульц,якийзагинувврезультатіавіакатастрофи.

Інцидентза інформацієюжурналістівставсяпід частренувальногопольотузвійськовоїбазиRedHаt.Загиблийпілоткомандувавескадрильєю"Агресор",яказаймаєтьсявипробуваннямизарубіжноїтехніки.

Американськіжурналіститакожзвертаютьувагунатутаємничість,якоюпокритаавіакатастрофа.Відзначається,щоросійськийвинищувачВПССШАпроводивповітрянібоїзлітакомF-16надзасекреченою"зоною-51",деза офіційнимиданими,розробляютьсяекспериментальнілітальніапаратиісистемиозброєння,аза неофіційними-вційзонісідаютьНЛО,військовізустрічаютьсязінопланетянамиірегулярноспостерігаютьіншіаномальніявища.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти