У Нью-Йорку перестануть видавати ліцензії водіям Uber

16 серпня 2018, 03:29

Білл де Блазіо зазначив, що вжиті заходи також допоможуть "зупинити збільшення потоку все нових автомобілів, що заповнили вулиці" міста

Мер Нью-Йорка Білл де Блазіо підписав законопроект, який тимчасово забороняє видачу нових ліцензій водіям служб онлайн-замовлення таксі, включаючи Uber і Lyft. Про це повідомила в середу газета "Нью-Йорк таймс", – пише ТАСС.

Реклама

Міра, схвалена раніше міською радою, передбачає припинення на один рік видачі таких ліцензій. Вона входила до пакету пропозицій, спрямованих на боротьбу з дорожніми заторами в найбільшому мегаполісі США і на запобігання зниження рівня заробітку водіїв офіційних служб таксі. Обговорення законопроекту відбувалося на тлі вимог з боку водіїв міського таксі заборонити або жорстко обмежити послуги Uber і Lyft у Нью-Йорку.

"Ми вживаємо негайних заходів, від яких виграють більше 100 тис. нью-йоркців, які працюють та заслуговують на справедливу оплати праці", – заявив де Блазі, підписуючи законопроект. Як він підкреслив, вжиті заходи також допоможуть "зупинити збільшення потоку все нових автомобілів, що заповнили вулиці" міста.

Згідно з новим законом, мінімальний розмір оплати праці водіїв таксі, включаючи тих, які працюють через зазначені онлайн-сервіси, встановлюється в розмірі 17,22 долара за годину. У випадку якщо водій, який займається перевезеннями через Uber і Lyft, протягом робочої зміни не заробить достатньо коштів, щоб відповідати даному мінімуму, компанії будуть зобов'язані компенсувати йому різницю, зазначає газета.

Uber і Lyft виступали категорично проти ініціативи влади. Вони стверджували, що припинення видачі ліцензій негативно позначиться на мешканцях віддалених районів міста, де недостатньо розвинений громадський транспорт. Крім того, за їхніми словами, така ситуація може призвести до зростання вартості поїздок на таксі Uber, Lyft та інших аналогічних компаній, попит на послуги яких в Нью-Йорку тільки зростає.

Реклама

За даними газети "Уолл-стріт джорнел", 2015 року в Нью-Йорку налічувалося близько 25 тис. автомобілів Uber, Lyft та інших аналогічних компаній. До теперішнього моменту в місті зареєстровано понад 80 тис. таксі даних служб.

В тренді
Коронавірус у кожного другого і 163 смертей на годину. Що коїться в індійському COVID-пеклі?
Фото: REUTERS/Adnan Abidi

Раніше ми писали, що в Словаччині заборонили Uber. Суд прислухався до аргументів місцевих таксистів.

До цього Європейський суд повідомив, що у Uber немає статусу технологічної компанії, і зарахував її до транспортної. Таке рішення суду дасть можливість національним органам у країнах ЄС регулювати її діяльність як традиційні таксі з усіма наслідками, що випливають, обов'язками, такими як ліцензування і страхування.

Таким чином, на Uber не поширюються деякі пільги, і позов братиславських таксистів був повністю задоволений.

Uber офіційно позиціонує себе просто як цифровий додаток, який діє як посередник між водіями та клієнтами. Законодавство ЄС захищає онлайн-послуги від необґрунтованих обмежень, і національні уряди повинні повідомляти Єврокомісії про будь-які регулюючі заходи, щоб вони могли гарантувати, що вони не є дискримінаційними або непропорційними.

Реклама

Раніше керівництво транспортної системи Лондона відкликало ліцензію онлайн-служби таксі Uber. З жовтня компанії заборонено здійснювати перевезення пасажирів у столиці Великобританії.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти