Google обійшов "Яндекс" за сукупною місячної аудиторії в Росії, передають "Ведомости" з посиланням на статистику TNS за квітень 2016 року.
За даними статистики, хоча б раз на місяць сайтом Google – деськтопной і мобільного версіями – і додатками для мобільних пристроїв користувалися 20,5 мільйона осіб. Для "Яндекса" цей показник в квітні становив 20,4 мільйона унікальних користувачів, у Mail.ru – 19,3 мільйона осіб.
За щоденної аудиторії, що входить в інтернет зі всіх типів пристроїв, лідером залишається "Яндекс". Його сервіси хоча б один раз на добу відвідують 12,3 мільйона користувачів. За ним слідує соцмережа "ВКонтакте" з 12,1 мільйона користувачів, а Google займає третє місце з 11 мільйонами людей.

Ключовий фактор зростання частки Google в Росії – його контроль над операційною системою Android, неодноразово говорили представники "Яндекса" і підтверджували аналітики інвестбанків, пишуть "Ведомости". З цього можна зробити висновок, що Google збільшує аудиторію перш за все за рахунок користувачів мобільних пристроїв.
Представник "Яндекса" заявив виданню, що лідери російського сегмента інтернету занадто близькі один до одного за розміром аудиторії – і щоденної, і місячної, щоб робити висновок про першість того або іншого. В Google від коментарів утрималися.
Читайте також:
- Браузер Chrome тепер може блокувати спойлери до "Гри Престолів"
- В офісі Google в Парижі пройшли обшуки
- Google представив домашнього голосового помічника
- Google представив новий месенджер для групових спілкувань
- Google в ЄС загрожує штраф в 3 млрд євро
- Штучний інтелект Google написав похмурі "вірші"
- Google представив новий безпілотний автомобіль
- Google присвятив Doodle Дню землі